Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Verwijderd
Ik snap best dat het vervelend is, maar het lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n groot probleem.
Er is niks mis met hosten op andere poorten dan de standaard 80 en 8080. Veelal worden alternatieve poorten gebruikt vanwege blokkades etc. Ik neem aan dat je firewall toch wel de instellingen kan onthouden zodra je op okee drukt?
Er is niks mis met hosten op andere poorten dan de standaard 80 en 8080. Veelal worden alternatieve poorten gebruikt vanwege blokkades etc. Ik neem aan dat je firewall toch wel de instellingen kan onthouden zodra je op okee drukt?
Ik kan gewoon geen server draaien op een poort onder 1024
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
jou icon staat toch ook gewoon op GoT zelfOp donderdag 07 februari 2002 13:02 schreef Duracell het volgende:
Ik kan gewoon geen server draaien op een poort onder 1024
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Icon uploaden of hosten op een (gratis) webaccount behoort tot de mogelijkheden uiteraard. Plus dat t nog wel eens een security risk kan worden als mensen dit soort pijpen openzetten naar een webbrowser. Ik heb t voor mezelf iig al opgelost: alleen geuploade iconen weergeven. Bedankt.
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Veiligheid hangt echt niet af van het poortnummer hoor.Plus dat t nog wel eens een security risk kan worden als mensen dit soort pijpen openzetten naar een webbrowser.
Heb je wel gelijk in.Op donderdag 07 februari 2002 19:55 schreef Chaos het volgende:
[..]
Veiligheid hangt echt niet af van het poortnummer hoor.
Maar aan de andere kant, een private IIS server op poort 60000 krijgt minder aanvallen als een private IIS server op poort 80. Omdat er op poort 80 gescant wordt door mensen/virussen.
Met "private IIS server" bedoel ik een server die niet gewoon sites host voor de hele wereld, maar die bekend is bij een paar mensen ofzo.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik draai de mijne op poort 8080 omdat poort 80 geforward wordt naar een tweede server hier 
(die heeft geen libgd en al die zut)
(die heeft geen libgd en al die zut)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Pagina: 1