Toon posts:

casema inbelnummer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja ik kan wel lezen..

wie heeft die brief ook gehad dat je je inbelnummer moet veranderen voor wat geldt dat nou precies wat ik snap het niet helemaal ik heb al een wanadoo aansluiting en bel alleen via de kabel in... moet ik dan nog veranderen? bij de instelling-pagina staat dit: Hieronder wordt uitgelegd hoe u kunt inbellen bij Wanadoo via de telefoon. Dit kunt u bv.

gebruiken wanneer er problemen zijn met de kabelverbinding.
Wanneer u alléén gebruik maakt van de kabelverbinding, moet u NIETS wijzigen

ik bel gewoon in met de kabel dat kasje wat naaste me staat ;) dus weet iemand hoe het zit??

oja als je je inbelnummer moet oprvragen moet je een kengetal invullen??? waar moet je die halen dan? ik heb hem niet alleen een wachtwoord en username...

wie kan deze gek helpen?

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:44
Dit geldt volgens mij alleen maar voor de mensen die via de telefoonlijn internetten...

Verwijderd

Topicstarter
dank u

dat dacht ik ook

gelukkig maar..

mzzl

Verwijderd

oja dacht ik ook

Verwijderd

ik wordt btw ook gek vanhet feit dat ik de plek NIET kan vinden waar ik me homepage kan maken (waar moet ik me aanmelden?) op het blaadje staat FTP sercer= home.wanadoo.nl kom ik daar is het gewoon www.wanadoo.nl ik log in ga naar homepages en kan vervolgens niet vinden waar je je moet aanmelden???¿¿ er staatn alleen bestaande homepages
wie helpt me?