You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack
Verwijderd
Mischien is het slim om eerst het artikel door te lezen 
Tussen al het GeForce4 geweld vandaag van nVidia kunnen we op de ATi site ook nog terecht voor nieuws. Om wat tegengas te geven hebben ze een nieuwe variant van de Radeon 8500 geïntroduceerd met maar liefst 128MB DDR geheugen, evenveel als de high-end GeForce4 Ti kaarten van nVidia. Afgezien van de hoeveelheid geheugen is er niet gesleuteld aan de kaart. De kloksnelheid en de features zijn identiek gebleven. De kaart is momenteel al in de Tweakers.net PriceWatch te vinden voor een prijs die weinig afwijkt van de 64MB variant:
Misschien is het slim om eerst alles GOED te lezen. Hier staat alleen dat de 128Mb versie geen andere voordelen qua specs en features heeft boven de 64Mb versie.Op donderdag 07 februari 2002 16:57 schreef Mito het volgende:
Mischien is het slim om eerst het artikel door te lezen
[..]
Verder stond (zoals ik al vermelde) er een reactie met hetvolgende:
Wat ie vertaald is dus precies dat zinnetje wat je bold hebt gemaakt. Verder heeft die zin geen f*ck te maken met wat ik hier vraag/bedoel...Leuk. Ik zal het even vertalen:
Identiek aan de XT: 300Mhz
Identiek aan de 'retail':275Mhz
Identiek aan de 'oem': 250Mhz
misschien bestaat er wel helemaal geen XT versie en lul ik uit me nek, maar ik lul hier wel iemand anders na (n.l. "Tweakerbee"). Mij niet de schuld geven dus....
De PW link die TweakerNummerZoveel gaf is gewoon naar de 128Mb versie van de 8500, en dat geloof ik allemaal wel. Ik wil weten hoe het zit met dat "XT" gebeuren!!
Die kaart zou door Powercolor
uitgebracht worden maar wanneer
Turn it off and on again.
Verwijderd
Zou is hier het magisch woord. Hercules is nu de enige die kaarten met ATI chipset in EU mag uitbrengen.Op vrijdag 08 februari 2002 09:22 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Die kaart zou door Powercoloruitgebracht worden maar wanneer
Niet echt leuk dat jullie hier gaan flamen 
Het gerucht dat die kaart in Maart (op CeBIt 2002) ge-introduceerd wordt.
Ik ging er eerst vanuit dat alle 128 MB Radeon 8500's op 300 MHz liepen, aangezien we ook eerst de Radeon op 275 en 250 MHz hadden (fabrikant afhankelijk).
Het gerucht dat die kaart in Maart (op CeBIt 2002) ge-introduceerd wordt.
Ik ging er eerst vanuit dat alle 128 MB Radeon 8500's op 300 MHz liepen, aangezien we ook eerst de Radeon op 275 en 250 MHz hadden (fabrikant afhankelijk).
Verwijderd
Sorry je hebt gelijk, ik was niet helemaal wakker toen ik je topic las denk ikOp donderdag 07 februari 2002 22:28 schreef BramT het volgende:
[..]
Misschien is het slim om eerst alles GOED te lezen. Hier staat alleen dat de 128Mb versie geen andere voordelen qua specs en features heeft boven de 64Mb versie.
Verder stond (zoals ik al vermelde) er een reactie met hetvolgende:
[..]
Wat ie vertaald is dus precies dat zinnetje wat je bold hebt gemaakt. Verder heeft die zin geen f*ck te maken met wat ik hier vraag/bedoel...![]()
![]()
![]()
misschien bestaat er wel helemaal geen XT versie en lul ik uit me nek, maar ik lul hier wel iemand anders na (n.l. "Tweakerbee"). Mij niet de schuld geven dus....
De PW link die TweakerNummerZoveel gaf is gewoon naar de 128Mb versie van de 8500, en dat geloof ik allemaal wel. Ik wil weten hoe het zit met dat "XT" gebeuren!!
De 8500XT moet nog aangekondigd worden en dat wordt dus verwavht in maart ook zou die net ls de concurrent G4Ti 128MB hebben.Op donderdag 07 februari 2002 12:06 schreef BramT het volgende:
Zag onlangs ergens in een post van "tweakerbee" op de frontpage dat er ook een 8500 XT was... met 300Mhz kloksnelheid... (zie http://www.tweakers.net/nieuws/20453).
Kan dat ding verder nergens vinden (PW) dus kom even vragen hoe dat zit.... ?!?!
En hoe duur is dat beestje? Komt dat niet akelig dicht in de buurt van GF4 die (misschien) toch weer iets beter is?!?
Dan is er nog het direct antwoord van nu de 8500 128MB type.
De 8500 128MB DDR heoft niet de 8500XT 128MB te zijn maar kan dus twee verschillende produkten zijn.
De ene moet nog komen de ander de XT moet nog officieel press gereleased worden net als de R250.
D'r zit nogal 'n tijdverschil tusse geruchten/Officiele press release/distributie/Geografische marktligging(US,J,EU,D,NL)/verkrijgbaarheid.
Deze produckten zitten nog in/tussen de geruchten/Officiele press release in.
Dus dat duurt nog effe.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
jeps...
er is net een newspost geweest op de frontpage:
ATi Radeon 8500XT en RV250 aankondiging in maart
er is net een newspost geweest op de frontpage:
ATi Radeon 8500XT en RV250 aankondiging in maart
Wordt trouwens wel een zeer lekker kaarte... De GF4 zal de hete adem alweer in z'n nek voelen..
Denk dat de 8800 alweer nek aan nek met de GF4 (4600) zal liggen... (heeeeel voorzichtige opmerking... NFI)
Goed voor prijzen trouwens..
Denk dat de 8800 alweer nek aan nek met de GF4 (4600) zal liggen... (heeeeel voorzichtige opmerking... NFI)
Goed voor prijzen trouwens..
Pagina: 1