Hmmm... ik zit ongeveer met hetzelfde. Ik heb een Siemens
ME45, een
O2-abonnement en een Palm
M125. 'k Heb daar dus pas een
GPRS-abo bij afgesloten. Nu nog de boel aan de praat zien te krijgen...
De O2-site, en de klantenservice spreken elkaar wat tegen, als het gaat om instellingsgegevens (hoofd/kleine letters bijv.). Maargoed, je kan via de site automatisch de juiste instellingen naar je gsm laten sturen, en dat lijkt goed te gaan.
Echter, wanneer ik via het menu het internet op ga, dan gaat de gsm duidelijk uitbellen, naar nr +31626000222. En dan zit ik dus te WAP'en, en ben
niet via GPRS verbonden (hoewel ik dat in de gsm-instellingen geactiveerd heb). Ik ben op dat moment ook niet telefonisch bereikbaar, wat wel zou moeten met GPRS.
Mijn vraag: weet iemand wat ik fout doe, en wat de juiste instellingen zijn? (Ik kan ze hier evt wel posten, indien nodig.)
Tweede vraag: weet iemand wat de juiste instellingen zijn om GPRS te gebruiken i.c.m. de Palm (M125)?
Her en der online (
www.palmclub.nl of
http://www.secmedia.nl/gprs) zijn wel flarden info (init-strings) te vinden, maar die zijn dan voor andere gsm's, aanbieders of palmtypes.
Heeft iemand van jullie dit al aan de praat gekregen? Help!
"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it."