Toon posts:

Lukt het jullie ook al niet om IE5.5 te installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik probeer de update te installen vraagt ie me om netwerk-passwords.

Dus ik start de WindowsUpdate installer die ik van www.microsoft.com heb, en dan kies ik welke onderdelen ik wil, dan kies ik de dichtsbijzijnde server (1tje maar, in Amerika :r), en dan wil ik de download starten. Dan vraagt ie me dus om een username en password. Wat is dat voor b*ll?

Zou het kunnen zijn dat de server overbelast is of zo? Ik kan IIG helemaal niet updaten.

Ik heb kabel. dus ik ben wel online, en de verbinding is niet pleite. Het ligt dus gewoon aan M$ :(

Verwijderd

Ik had 't ook, zal zo wel over zijn...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
Ik heb emnet gedownload en ook geinstalleerd en hij draait goed hiero. Geen problemen, alleen duurt wel lang dat downloaden met ISDN.. is ja 18MB!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je 2000 hebt maar 6 mb!

Verwijderd

Misschien ligt het aan het feit dat ik voor custom setup heb gekozen en hem ff flink heb lopen aanpassen ipv de normale setiup

Verwijderd

Ja, maar met Windows 2000 instaleerd hij alleen maar ie 5.5 en dus niet outlook 5.5 en al die extra rotzooi!!!

Verwijderd

ja die staan standaard uitgeschakeld he, die moet je aanzetten met custom setup.....

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Net gedaan, was idd maar 6mb. Is nog net te toen over ISDN. De verschillen zijn mij nog niet opgevallen. Het zal wel beter zijn ;)

De print preview is wel handig, altijd gekl**t met printen nu kun je eindelijk van te voren zien wat het wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand de install bewaard?

Het wil mij maar niet lukken om ook maar iets gedownload te krijgen.

Hij gaat signature files checken en daarna doe de updater niks meer. En als ik op Cancel duw gaat ie eerst doodleuk 10 minuten staat wachten voordat ik ook daadwerkelijk uit de updater kan.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:32
Bij mij hangt 'ie bijna aan het eind, bij 'preparing ole automation'...
Pagina: 1