Toon posts:

ADSL modem geeft orange power lampje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal hardstikke bedankt, maar nu heb ik een nog veel groter probleem.
Ik heb blijkbaar een beedje de boel vernageld in telnet, de modem deed een reboot, en nu blijft het pwr/alarm lampje orange branden, en voor de rest doet hij helemaal niets meer.
Het laatste dat ik mij kan herinneren is dat ik het comando "switch" heb ingetoetst.
En toen begon het probleem.
P.S. de modem is ook niet meer pingbaar. omdat het on lampje nog niet groen is.
De firmware veranderen heeft ook geen zin, omdat de update/downgrade geen verbinding kan maken met de modem.
De reset knop op de achterkant van de modem werkt ook niet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik zit krap bij kas voor een nieuwe modem.
Misschien is er een manier om hem helemaal te flashen?
:'(

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:07
ping of live, als je beschikt over de handleiding kan je daar opzoeken hoe je dat aan moet pakken

Verwijderd

Topicstarter
De handleiding zegt dat dit lampje ongeveer een halve sec brandt en dan groen wordt, verder niets.
Op donderdag 07 februari 2002 12:09 schreef MikMouse_ het volgende:
ping of live, als je beschikt over de handleiding kan je daar opzoeken hoe je dat aan moet pakken

Verwijderd

Hoi!

Dat probleem wat jij hebt is eigenlijk helemaal geen probleem :)! Ik had het namelijk ook - mijn modem bleef een oranje lampje geven. Heel erg bekend probleem bij KPN. Gewoon even de helpdesk bellen, moeilijk doen en eventueel boos worden en hoppaa!! Je krijgt een nieuwe ADSL modem gratis binnen een week.

(zo zie je maar weer dat KPN toch nog iets goed doet :)

Mzzl!

SlicerXXL

P.S: Mijn upload werkt alleen nog steeds niet :(, maar goed. Daar worden ik, de technici en KPN ook niks wijzer van :(. Voor de rest is KPN best redelijk snel bij mij thuis.. Een geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen :?

Verwijderd

Oh.. En was nog vergeten te zeggen: hou die reset knop eens wat langer ingedrukt :)!!!!!!

( en u ziet het resultaat - simpel maar doeltreffend :)

Mzzls!

SlicerXXL

Verwijderd

Als laatste (niet dat ik wil opvallen) het nummer van de KPN helpdesk: 0800-69787326
Optie 4 en daarna optie 1 :7

Verwijderd

0800-mxstream

Verwijderd

( Door al die problemen met ADSL ben ik inmiddels een ADSL MXstream expert geworden :) Vraag maar raak :) (Althans.. Ik weet wat de helpdesk zo ongeveer gaat zeggen B-) ( niet over uploads, want dat probleem loopt dus nog )

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 21:44 schreef Tuxus het volgende:
0800-mxstream
Ik deel de mening van Tux (cool spelletje in Java trouwens; tux on the run :) KPN en Planet weg ermee WOEI! Ik heb al die problemen dus doordat ik KPN heb VIA Planet.. Kan niet veel anders dan misgaan :r 8-)

( Vraagje aan tux dan nog.. Hoe tik je nou in godsnaam MXstream in op je telefoon - dat heb ik nooit begrepen :) )
Pagina: 1