Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!
en zet je naam niet onder je post, is zwaar irri
Verwijderd
of is dat niet de bedoeling?
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Is er geen command-line optie om Winamp te vertellen waar z'n bestanden staan??? Zo niet dan vind ik dit een ernstig gebrek.

Verwijderd
Man als netwerk slash systeembeheerder wil je dat toch helemaal niet.
laat ze naar de radio luisteren.....
wij hebben bewust de soundcards uit de pc's laten halen.
Je wordt stapen mesjokke als je in zo'n kantoortuintje loopt en overal verschillende muziek stukken hoort....

anders gaan ze steeds kijken of er geen leuker nummer is, bij radio heb je dat niet
aub not --> [topic=309815/1/25]Op donderdag 07 februari 2002 11:27 schreef WildernessChild het volgende:
Wilderness Child
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Ik vind dat nogal meevallen, NullSoft is er denk ik niet vanuit gegaan dat het vanaf een client gedraait wordt in een of andere bedrijfsomgeving.Zo niet dan vind ik dit een ernstig gebrek.
Jij verwacht zeker dat ze een Winamp Server en client edition uitbrengen
ahum...Op donderdag 07 februari 2002 13:04 schreef WildernessChild het volgende:
Is er geen command-line optie om Winamp te vertellen waar z'n bestanden staan??? Zo niet dan vind ik dit een ernstig gebrek.
denk jij nou echt dat winamp gemaakt is om een compleet bedrijf van muziek te voorzien?
tis geen Microsoft hoor, die van alles multi-usershit maakt.
het is een klein pakketje wat gemaakt is puur voor gebruik op 1 pc. je bent sneller klaar als je gewoon op iedere harddisk op de c: schijf gewoon winamp installeert.
dat kost je misschien 5MB per pc.. dat kan je toch wel missen?
Maar ik denk dat het niet kan in winamp
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Maar wat ik wil is gewoon een command-line optie, en ik geloof dat ik die es ergens gezien heb, maar ik weet niet meer waar...
Developers Network
Winamp Forum (Had je al gevonden getuige deze thread
Op de valreep een plugin: http://www.winamp.com/components/detail.jhtml?componentId=75155
[tot zover mijn nutteloze bijdrage.....]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
:strip_exif()/u/26632/dosprompt2.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/14854/schnappi.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/14699/initial.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/24502/got_icon.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/15081/p7008aab.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/24557/binary-code-60x60.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/41605/sabericon.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/6056/quinta.jpg?f=community)