Geld verdienen met surfen ????

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:41

Flexx

This side up

Topicstarter
Leg mij nou ff uit wat er nou mee te verdienen valt en wat je er voor moet doen. Moet ik gewoon doen wat ik altijd do (surfen)?? Of moet je op bepaalde pagina's surfen ?? Ik heb net deze gezien en dat bevalt me wel aangezien het erom gaat dat je lang online bent en dat ben ik (24/7) http://www.geldautomaat.8m.com/#ClickDough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7431

Laat je niet strikken je krijgt per jaar als je geluk hebt een check binnen met een zeer tegenvallend klein bedrag, en daar mag je dan ook weer eens 25,- voor betalen om het te innen, dat zuigt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Laatst online: 17:41

Flexx

This side up

Topicstarter
zoiets dacht ik al. Als het allemaal zo makelijk was dan deed iedereen het wel. ik houd het lekker op mijn zakgeld en studiefinanceering, meer dan genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Nou valt wel mee, adframe maakt het geld naar je rekening over en nog vrij snel ook, veel mensen hier (ik ook) hebben hun eerste betaling al binnen, terwijl ze nog maar kort bezig zijn.

Het hangt erg van het programma af of je echt actief moet surfen. Bij DD bijvoorbeeld hoeft dat niet, dan hoef je alleen maar eens in het half uur op continue te klikken. Werkt perfect. Zo zijn er meer, kijk eens op mijn site en die van anderen dan kun je een beetje lezen wat de verschillen zijn tussen bedrijven.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3886

per jaar een klein bedrag ??? nou ik ga dit jaar toch heerlijk 2 weken naar cyprus...suite in een 4 sterren hotel.
En ik heb hier geen cent aan betaald. alles uit me internet potje. En ik hou nog 1000 piek zakgeld over ook :)....oh en ik betaal ook de internet kosten er nog maandelijks van :) :) :)

Dus klein bedrag.eehhhhmmmm NEE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6351

Van die kleine bedragen ben ik net op vakantie geweest naar Turkije, met uitzicht op een brandend Samos. Voorlopig hoor je mij niet klagen.

Die kleine bedragen en cheques kun je zien op:
http://www.nicmik.demon.nl/Money/cheque.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8081

He Catman, ook weer terug van vakantie.
Inderdaad, we verdienen er heel veel mee. Ik ken echter ook mensen zonder referrals of met weinig referrals die ook FL500,= per maand verdienen, gewoon omdat ze veel achter internet zitten. Het is een kwestie van de juiste programma's draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6351

Yep, ik ben er weer. Was die gillende hitte meer dan zat na een dag of 10.
Ben nu een slordige 250 emailtjes aan het verwerken...

Ik geloof dat ik hier al eens voorgerekend heb dat je makkelijk zo'n 100 piek per maand kan verdienen zonder referrals. Moet dat maar eens "op papier" zetten.
Pagina: 1