Toon posts:

NfS 3+4 menu loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn menu van NFS 4 en 3 lopen vast. Ik start het spel op en dan krijg je gewoon normaal menu en muziek maar na een halve minuut valt het beeld stil en daarna valt de muziek weg. Daarna doet niks het meer. geen ctr+alt+del. complete system freeze. (Ik heb de officiele versie)
Mijn systeem:
athlon 1,33 gH
voodoo 2 12mb
Matrox mistique 220
256 ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Het is maar een suggestie, maar is die voodoo kaart niet een beetje oud, dat ie daarover struikeld, wat de rest van je systeemeisen betreft moet het makkelijk kunnen, ik draai het gewoon soepel op mijn computer.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 07 februari 2002 12:02 schreef Jozz het volgende:
Het is maar een suggestie, maar is die voodoo kaart niet een beetje oud, dat ie daarover struikeld, wat de rest van je systeemeisen betreft moet het makkelijk kunnen, ik draai het gewoon soepel op mijn computer.
Nee, NFS3 is juist gemaakt voor die kaart, dus dat zou wel erg raar zijn als het daar aan ligt.
Wat het wel is? :?
Geen flouw id, maar installeer eerst eens de patches, misschien dat dat wat oplost? :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 februari 2002 12:02 schreef Jozz het volgende:
Mwoah, khaal met mijn Dual Voodoo2 12MB SLI 50FPS in UT op 1024, dus oud hoeft niet persee slecht te zijn :)

Bij mij doet de Voodoo2 helemaal NIKS in 98SE. als ik b.v. UT wil starten dan loopt het programma vast, maarrrr.... in Windows 2000 met 3rd party drivers werkt ie perfect :o

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:39
hmm, ik had eerst een AMD 700 en mijn voodoo 2 wou niet vriendjes worden met die AMD ;). AMD en voodoo2 geven nog wel is problemen, geen idee waar et aan ligt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 09:34

Frits Flits

SOUND! Designer

Heb je soms een geluidskaart die niet compatible is met A3D of EAX? Bij mij liep ie daarop vroeger ook vast.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Videokaart kan het niet aan liggen, beide games deden het prima op mn oude 400 MHz celeron met 16 MB TNT kaartje. Wel heb ik gemerkt dat op mn huidige systeem (Athlon 1330 MHz, GF2) OS-en ouder dan 2000 moeilijk doen en regelmatig vastlopen of mn compu een stuk trager maken.
Advies: upgraden naar 2000 of XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een onboard geluidskaart
die is idd niet compatible met a3d en eax
dus dat zou het kunnen zijn.
Ik heb voor de rest nog nooit problemen met me voodoo gehad.
Pagina: 1