Op mijn site hebben we per dag over de 30000 hits ... is dat wel redelijk veel
... thanx alvast ...
... .
volgens mij valt dat wel mee, elke keer als er een plaatje, tabelletje etc etc etc wordt bekeken telt hij dat als een hit, pagevieuws is belangrijker volgens mij. correct me if i's wrong.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
SPAMMERT!!!!!!!
¯\_(ツ)_/¯
Waarom spam ik ... ik wil gewoon ff weten of het veel is ... of niet soms / dan ... ow je bedoeld zekers mijn ondertitel ... ow jah ... fuck jou
... en we hebben over de 1000 sites per dag ... en 600 visits ... is dat ook zo'n beetje redelijk
... of niet ...
... .
Een pageview is volgens mij hetzelfde als een hit ... correct me if it's / i'm wrong ...Op donderdag 07 februari 2002 11:08 schreef MastahBlastah het volgende:
volgens mij valt dat wel mee, elke keer als er een plaatje, tabelletje etc etc etc wordt bekeken telt hij dat als een hit, pagevieuws is belangrijker volgens mij. correct me if i's wrong.
Leuk voor een hobby site. Als het een commerciele site is met een goed product dan is het weinig.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
PATSEROp donderdag 07 februari 2002 11:12 schreef kornopdefiets het volgende:
Waarom spam ik ... ik wil gewoon ff weten of het veel is ... of niet soms / dan ... ow je bedoeld zekers mijn ondertitel ... ow jah ... fuck jou... en we hebben over de 1000 sites per dag ... en 600 visits ... is dat ook zo'n beetje redelijk
... of niet ...
... .
if broken it is, fix it you should
Klopt niet. Pageview is een pagina, hit is elk bestand op je server.Op donderdag 07 februari 2002 11:13 schreef kornopdefiets het volgende:
Een pageview is volgens mij hetzelfde als een hit ... correct me if it's / i'm wrong ...... .
Verwijderd
FORUMVERZIEKING...
SSSSS..LL.....OOOOO..TTTTT......J..EEEEE
SS.......LL......OO..OO.....T..........J..EE
SSSSS..LL......OO..OO.....T.........J..EEEEE
.....SS..LL......OO..OO.....T.....J...J..EE
SSSSS..LLLLL..OOOOO.....T....JJJJJ..EEEEE
SSSSS..LL.....OOOOO..TTTTT......J..EEEEE
SS.......LL......OO..OO.....T..........J..EE
SSSSS..LL......OO..OO.....T.........J..EEEEE
.....SS..LL......OO..OO.....T.....J...J..EE
SSSSS..LLLLL..OOOOO.....T....JJJJJ..EEEEE
Heej Korno volgens mij ken ik jou nog van veel meer forumsOp donderdag 07 februari 2002 11:07 schreef kornopdefiets het volgende:
Op mijn site hebben we per dag over de 30000 hits ... is dat wel redelijk veel... thanx alvast ...
... .
?? ;-)
Als je niets te zeggen hebt zeg dan nietsOp donderdag 07 februari 2002 11:45 schreef MM het volgende:
Ga het PU forum vervelen
Ook voor jou als je niets weet te zeggen zeg dan nietsOp donderdag 07 februari 2002 11:39 schreef sbronsge het volgende:
Die gozer denkt dat ie TOF is...
en als je dat niet laten, steek je tengels tussen de deur.
kan je ook niet meer tikken
Verwijderd
Laat ook maar.........[waardeloos]Op donderdag 07 februari 2002 12:14 schreef MikMouse_ het volgende:
Ook voor jou als je niets weet te zeggen zeg dan niets
en als je dat niet laten, steek je tengels tussen de deur.
kan je ook niet meer tikken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()