Toon posts:

Gratis ruimte ... en geld toe

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik was een beetje aan het rondneuzen en vond Zden.com. Volgens mij worden ze groot ...
Neem maar eens een kijkje en open meteen een account ...
http://www.zden.com/signup.asp?Id=16173&Login=<To >

Cheers,
Newobserver

Make money while you sleep!! Zzzzzzzzzz

Verwijderd

Kijk, dat heet nou SPAM, en daar :r wij hier van! :(

Verwijderd

Topicstarter
Spam is dus iets anders dan dit ....
En neemt niet weg dat je door de link te volgen nog steeds een mooi aanbod krijgt, wat tenminste de moeite van het bekijken waard is.
Anders had ik het hier ook echt niet gepost.

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Leverd het jou wat op als iemand op die link klikt?

Antwoord:
Ja, vieze vuile godvergeten *&%$#* SPAMMER.

Nee, bedankt voor de tip. :)

:D

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat het me oplevert is extra ruimte, dus ik word er echt geen miljonair van.

En over spammen ....
Als ik nou zeg dat je hier een gratis fotocamera kunt krijgen (http://www.photoworks.com...eecamdev.asp?bancode=yh17)
Of op een andere plek gratis cdr's (http://www.outpost.com
kies Computers & Software, daarna accessories
en vervolgens storage media in het linker menu en kijk dan onder Imation CDR 4x 5-Pack of Media) ben ik dan aan het spammen? Of zinvolle informatie aan het verspreiden?
U zegt het maar ....

Ik word er in elk geval geen cent beter van

• Crusader
  • Laatst online: 19-08 23:20

Crusader

Arc Nature

Je wordt er dan geen cent beter van, je plaatst dit bericht wel in jouw voordeel. Want hoe dan ook, op de één of andere manier wordt jij er wel beter van!
Die voorbeeld links die je gaf, da's wat anders. Daar heb jij geen baat bij.

En waarom zeg je dan "Make money while you sleep"?? Geen cent wijzer van hè?

Je maakt al een lekkere indruk met je eerste postings hiero...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Newobserver, al drie posts en dan al meteen zo'n zuig-onderwerp. Zou dat nou een echte zijn? :r
Ik word er in elk geval geen cent beter van
You're right, je wordt er helemaal niet beter van.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• The - DDD
Als je linkjes gaat posten waar je zelf beter van wordt, hetzij geld, het zij webruimte.
Dan ben je gewoon een
<H1>STINKING SPAMMER :)</H1>

Als je een linkje post naar een of andere wedstrijd en je wordt er 100% niet beter van. Dan ben je niet aan het spammen. Maar het wordt evengoed niet echt gewaardeerd.

Als je een linkje post waar niemand commercieel beter van wordt, dan wordt het waarschijnlijk wel gewaardeerd.

Als je zou posten:
Bij voorbeeld kijk op zus voor lachen plaatjes.
Uiteraard vallen links gepost vanwege inhoudelijke betekenis niet onder spam :)

Hoop dat je hem nu een beetje doorhebt.

Oh ja en dat stinking spammer, moet je niet al te serieus nemen van mij, alleen andere lui zouden er wel is een beetje pissed over kunnen worden. ;)

Verwijderd

Topicstarter
hehe ... flauw flauw flauw ....

ok ... dan krijg je een nieuwe link: http://www.zden.com
(had je zelf ook kunnen bedenken, huh?)

daar zit GEEN id in ... geen enkele referral ... het aanbod voor jou blijft precies hetzelfde en ik wordt er gegarandeerd niets beter van ....

Fijns zo?

• The - DDD
Zo is het in ieder geval geen spam.

Maar nu wordt het wel erg zinloos voor jou als mensen op die link klikken of niet? :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar evengoed bedankt voor het lesje ...

En nu we het er toch over hebben ... je zou eens kunnen kijken op http://www.cyberrebate.com
en even op het flapje 100% off kunnen klikken

Nee, nee, .... ik ben geen aandeelhouder van die club

Verwijderd

Topicstarter
Geachte DDD ....
Het zal me toch echt een zorg zijn of iemand 500MB gratis ruimte wil of niet .... 't was alleen bedoelt als tip, en niet meer dan dat ....
Ikzelf zit echt niet om ruimte verlegen, maar je daar maar geen zorgen om :-))))

• The - DDD
:P Hooggeëerde :P Newsobserver,

Maakt ook niet uit hoor, heb op dit moment even niets anders te doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Gewaardeerde heer/mevrouw DOD

Hehe .. eindelijk iemand die me op waarde weet te schatten ....

Blijft toch lastig zo'n nieuw forum als je zelf een site hebt met 250.000+ hits per dag ..... this kind of stuf ... freebies, auctions en coupons

• Crusader
  • Laatst online: 19-08 23:20

Crusader

Arc Nature

Als je zelf een site hebt en je wilt daar graag meer hits op, is het dan niet handig om die link in je profile op te nemen?

Just a hint... ;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Topicstarter
Geen denken aan ... dan begint er vast weer een te - excusez le mot - zeiken over commerciele verstrengeling.
En het moet bovendien wel heel gek wezen als zelfs jij nooit die site hebt bezocht, maar dat terzijde

• The - DDD
Huh, het is drie keer een <h3>D</h3> hoor.. :)

Enne zeg maar heer, ben namelijk mannelijk (veel vrouwen zul je hier jammer genoeg niet zien).

Enne de "belangrijkste" rulez op dit forum zijn heel simpel..

Lekker eerlijk wezen.
Beetje respect houden voor mensen met andere opvattingen (godsdienst, levensvisies etc etc)
Goeie humor hebben
En niet als een idioot posten om van je junior status af te komen. Als je 100 postings hebt ben je namelijk gewoon een member. Maar op dit forum gaat het meer om de naam die je voor jezelf maakt. Als je normaal doet en netjes bent dan gaat het perfect hiero.

Oh ja en niet onbelangrijk:
Geen illegale shit posten hier: Warez etc, daarover communiceerd men namelijk over icq en mail hiero. Als je verkeerde links plaatst dan kan Femme daardoor in de problemen komen en dat wil niemand hier.

offtopic:
hoe zou het met BillGates gaan? Zou hij alweer junior member zijn ipv. blaataap?

Edit:
Oeps html tagje vergeten goed af te sluiten hopen dat niemand deze text in koeienletter gezien heeft.

• The - DDD
Die site moet je gewoon in je user profile zetten, dan kan iedereen als die intresse heeft kijken naar die site.

Als je zegt:

Kijk in me prefs voor de site waar ik bij/voor werk.. Dan is daar niets mis mee.

Een beetje showen met wat je zoal gedaan hebt is niet erg hoor.

Ik zit hier bijvoorbeeld bij www.cscd.nl

Heb ik gemaakt in een paar daagjes tijd..

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal alle goede aanbevelingen in gedachten houden .... maar ik denk niet dat ik die site ooit hier in een profiel zal laten opnemen .....

Ik moet nu een beetje haasten, omdat ik anders mijn vliegje naar NY dreig te missen.
Kan een paar dagen duren eer ik terug ben ....

See you later

• KinkyClown
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06-2025

KinkyClown

Eenvoud is beter dan twee fout

Geen denken aan ... dan begint er vast weer een te - excusez le mot - zeiken over commerciele verstrengeling.
Sorry hoor maar is het niet excuse et moi?

Verwijderd

Nee.. het is excuzes moi Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/bonk.gif

Enneh Newobserver : Welkom.. ik ben de maker van deze en een paar andere geniale smileys Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/coool.gif

Verwijderd

Excusez le mot is zoiets als sorry voor de wordkeuze ofzo (mijn frans is niet zo goed), maar het is dus wel juist wat hij typte...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.