klote renames
GisterenOp donderdag 07 februari 2002 11:00 schreef ddc het volgende:
Sinds wanneer is Jaymz global mod
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ach, beter een chemische stof dan kakkerlakkenOp donderdag 07 februari 2002 11:03 schreef Ecteinascidin het volgende:
DDC... da's nogal een foute chemische stof........
Maar welke stof is het dan (wat is de uitspreeknaam) ?
Da's toch zalcitabine, een middel tegen HIVOp donderdag 07 februari 2002 11:03 schreef Ecteinascidin het volgende:
DDC... da's nogal een foute chemische stof........
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
aaargh, waarom doet iedereen toch aan die nickname veranderingen.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Hyper valt wel mee hoor, 'k ben toevallig overdag relatief beschikbaar.Op donderdag 07 februari 2002 11:01 schreef Nielsz het volgende:
God, nu zie ik pas dat jij dat bent! Ik dacht al wie is dat, die opeens hyperactief is terwijl ik 'm nooit zie
klote renames
En ik laat vrij veel ook nog 'een tijdje wachten' (uur/uren); anders heeft de rest niks te doen
Oh, deze nick heb ik al (ruim) twee jaar
Verder: wat boeit het eigenlijk
[edit:
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
LOLOp donderdag 07 februari 2002 11:08 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Hyper valt wel mee hoor, 'k ben toevallig overdag relatief beschikbaar.
En ik laat vrij veel ook nog 'een tijdje wachten' (uur/uren); anders heeft de rest niks te doen, en 'probeer' ik alleen open deuren te doen, inhoudelijk is imo aan de forummods; niet aan mij.
goeiesmorgens Sjeemz
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
WheheOp donderdag 07 februari 2002 11:08 schreef Jaymz het volgende:
[..]
En ik laat vrij veel ook nog 'een tijdje wachten' (uur/uren); anders heeft de rest niks te doen, en 'probeer' ik alleen open deuren te doen, inhoudelijk is imo aan de forummods; niet aan mij.
Volgens mij had Nielsz het over de nickchange van ddc
Euh... Sjeems....Op donderdag 07 februari 2002 11:08 schreef Jaymz het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt ie ddc....
Meer koffie --> sneller typen --> snellere verbinding
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Weet ik 'k gaf alleen maar aan dat ik er niet aan heb meegedaanOp donderdag 07 februari 2002 11:10 schreef Renegade het volgende:
[..]
Euh... Sjeems....
volgens mij bedoelt ie ddc....
idd, jij bent tenminste nog herkenbaar Ecteindinges....ja, t maakt idd niet uit of het nu met een hoofdletter wordt geschreven, ik ga het niet eens proberen goed te typenOp donderdag 07 februari 2002 11:09 schreef Ecteinascidin het volgende:
had dan Dennis.com gedaan
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
/offtopic: IMO had je beter die lange versie kunnen behouden. Véél herkenbaarder.Op donderdag 07 februari 2002 11:07 schreef ddc het volgende:
Ps G5rene heeft die nickname min of meer bedacht
[bobbythecat.jpg]Op donderdag 07 februari 2002 11:08 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Verder: wat boeit het eigenlijk
Als je het maar vaak genoeg probeert komt Ecteinascidin er vanzelf uit rollen (of je gebruikt C&POp donderdag 07 februari 2002 11:11 schreef kamstra het volgende:
[..]
idd, jij bent tenminste nog herkenbaar Ecteindinges....ja, t maakt idd niet uit of het nu met een hoofdletter wordt geschreven, ik ga het niet eens proberen goed te typen![]()
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Bij rechtenwijzigingen gebeurd dat niet altijd hoor..., en wat is de handigheid daarin? Dat je niet schrikt als je ziet dat (in dit geval) ik een topic move/sluit/weet ik wat ?Op donderdag 07 februari 2002 11:21 schreef ddc het volgende:
Zou voortaan handiger zijn als er een MED topic komt in zo'n geval, zoals gebruikelijk.
Mwoh, bij nieuwe mensen en 'functie'-wijzigingen heb je gelijk jah, da's wel makkelijk. Maar een rechtenupdate 't kan, maar lijkt mij niet nodig
Maar sinds wanneer
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Uhh, paar daagjes geloof ik ...Op donderdag 07 februari 2002 11:28 schreef Renegade het volgende:
Tsja.. euh... proficiat
Maar sinds wanneer(om toch de originele vraag nog even te stellen
)
En mij dus wel. Vroeger zou dit een functiewijzigingen betekenen (ivm de titel global moderator, die nu niet meer wordt gebruikt).Op donderdag 07 februari 2002 11:26 schreef Jaymz het volgende:
Bij rechtenwijzigingen gebeurd dat niet altijd hoor..., en wat is de handigheid daarin? Dat je niet schrikt als je ziet dat (in dit geval) ik een topic move/sluit/weet ik wat ?
Mwoh, bij nieuwe mensen en 'functie'-wijzigingen heb je gelijk jah, da's wel makkelijk. Maar een rechtenupdate 't kan, maar lijkt mij niet nodig
Das ter voorkoming van een felicitatiedraadjeOp donderdag 07 februari 2002 11:29 schreef ddc het volgende:
[..]
En mij dus wel. Vroeger zou dit een functiewijzigingen betekenen (ivm de titel global moderator, die nu niet meer wordt gebruikt).
Op donderdag 07 februari 2002 11:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Das ter voorkoming van een felicitatiedraadje
Als de TMF-mod opeens draadjes gaat sluiten in de hardware fora, dan lijkt het toch verdacht veel op GM-rechten
Maar ik vind het in ieder geval een goede zaak!
Ik geloof trouwens dat ik dat al een maand geleden voorgesteld had in een of andere thread over het algemene niveau
Volgens mij staat het verkapt in het mededelingen topic.. Kijk maar effe bij de Organisatie achter GoT.. (en dat was vorige week dus al aangepastOp donderdag 07 februari 2002 11:21 schreef ddc het volgende:
Zou voortaan handiger zijn als er een MED topic komt in zo'n geval, zoals gebruikelijk.
Sorry sorry
Ik zal alsnog een topic posten
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Waarom? Omdat ik me aan de regels houd? Er waren veel mensen die zich irriteerden aan de felicitatiedraadjes als iemand weer eens ergens anders kon modden. Besloten is toen om bij zulke kleine dingen die draadjes dicht te doenOp donderdag 07 februari 2002 12:04 schreef Nielsz het volgende:
1 ding is duidelijk,
JvS heeft geen humor
Nodig is het niet, verplicht zijn we het ook niet. Handig is het wel.En mij dus wel. Vroeger zou dit een functiewijzigingen betekenen (ivm de titel global moderator, die nu niet meer wordt gebruikt).
Het zal wel snel gebeuren/is al gebeurd?
Dit komt lichtjes commanderend over...Zou voortaan handiger zijn als er een MED topic komt in zo'n geval, zoals gebruikelijk.
Deze verklaar ik afgehandeld.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()