Toon posts:

MSI K7T 266 Pro 2.0 kapot ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister mijn nieuwe systeem binnen gekregen, alles werkte goed.(behalve wat winXP + HDD problemen maarjah)
Nu wil ik vanmorgen mijn comp weer aanzetten, doet ie NIX meer ?!?!?!

Ik heb mijn voeding vervangen, nog nix.
Wel merk ik, als ik een NIC op mn mobo aansluit, dat het lampje gaat branden, dus er is wel spanning op het mobo.

Moet ik m'n mobo terugsturen naar de leveranvier, of hebben jullie nog tips ?

Iemand anders ook zulke ervaringen met MSI mobo's ?

• Darth Punk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 18:40

Darth Punk

professionalized prutz0r

alleen zwart beeld? fans draaien? check ff alle kabeltjes goed vast zitten, heb ik ook gehad bleek dat ut digitale kabeltje van geluidskaart naar dvd-spelert niet goed vast zat!

i want LART!

Verwijderd

Topicstarter
hij doet helemaal nix, zelfs de fans draaien niet. blijft compleet stil.

Ik heb alle kaarten er al uit gehaald, alleen CPU zit er nu nog in. met/zonder geheugen maakt ook nix uit. werkt allebij niet :'(
pls help me, kwordt hier echt gek :(

• Darth Punk

Darth Punk

professionalized prutz0r

check of de voedingstekkers ook echt goed zitten, ook die ene op de mobo, kijk anders of ergens of er ergens kortsluiting ontstaat

anders moet ik je teleurstellen: mobo denk ik dan opgeblazen, voeding lijkt me niet opgeblazen, omdat je die al vervangen hebt

succes!

i want LART!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de kabels allemaal nagekeken... die zitten goed.
maar...hij deed het gister nog ! netjes afgesloten, en nu vanmorgen, ineens NIX meer.

Zal dit trouwens onder garantie vallen ?

• Darth Punk

Darth Punk

professionalized prutz0r

als je niet hebt geOCed dan wel, als je wel geOCed hebt dan DENK ik ook van wel

als ik jou was, dan zou ik NU METEEN ff belle met je hardware boer, misschien heeft nie nog suggesties en anders nu meteen naar je hardware boer gaan en je voeding en mobo laten testen.

succes!

ik weet hoe gefrustreerd je bent als je nieuwe puter het niet doet(mijne doet het nu ook niet :'( dus ik voel met je mee)

i want LART!

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik ga nu bellen, bedank iig !

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 11:14 schreef BASICGuy het volgende:
ok, ik ga nu bellen, bedank iig !
Als je hetzelfde gisteren met je computer hebt gedaan als wat er op je usericon gebeurt dan is het waarschijnlijk je eigen schuld ==> Geen garantie !!

Verwijderd

Ik heb zoiets ook gehad met een K7T Pro (KT133A chipset). Daar zat het probleem hem in het extra USB bracket. Als ik deze aansloot deze de pc niets meer, echt niets!

Als ik hem er weer uithaalde, werkte alles gewoon weer. Waarschijnlijk ergens sluiting of zo. Omdat het me al een opgeblazen voeding gekost had (viel onder de garantie), had ik geen zin om dat ding om te ruilen. Zoveel USB-poorten had ik toch niet nodig.

Misschien als je dus dit bracket eens eruit haalt? Kijken of dat werkt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles los van mijn mobo, alleen de CPU en geheugen zit er nog op, dat is alles.

damn, aaarde heeft geen foonnummer, dan ma mail |:(

enne El-Comandante, dat heb ik niet met mn nieuwe comp gedaan, al begin ik nu wel neigingen te krijgen :z

Verwijderd

Grapje !!

Veel suc6 met het oplossen van je problemen (niks is erger als je kompjoeter problemos heeft...en dat terwijl je niet zonder um kan !!)

Verwijderd

Topicstarter
kan het zijn dat de CPU kapot is, ik bedoel, na 1 dag ?
en als die kapot is, zou ik dan een foutmelding krijgen, of gebeurt er helemaal NIX, zoals nu dus ?

owjah, CPU draaide gister netjes op 38graden, dus ik denk dat koeling wel goed is...denk ;(

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09
zoals hier al werd gemeld je extra usb poort kan problemen geven !

Verwijderd

Topicstarter
maar die heb ik niet meer aangesloten..

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 16:48

MrDry

Desperados!

Op dat bordje zit toch een d(iagnostic)Led bracket. Dan kan je zien aan de hand van het aantal ledjes dat brand wat er aan de hand is met je MB. (bij de mijne wel i.i.g)

Quod licet lovi, non licet bovi

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Als je de Pc aandoet gaat dan de fan op je cpu ook niet heel effe (echt een fractie van een seconde) draaien of bv de neiging tot draaien?

Vaak als je dit ziet is het gewoon de voeding die gaar is.

Ik weet dat je de voeding al vervangen hebt maar weet je ook zeker dat deze goed is, heb zelf wel meegemaakt dat van de 5 kasten die we hadden staan er drie een kapotte voeding hadden. Dit gebeurt namelijk vaker dan je denkt.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 12:47 schreef Rocky het volgende:
Als je de Pc aandoet gaat dan de fan op je cpu ook niet heel effe (echt een fractie van een seconde) draaien of bv de neiging tot draaien?

Vaak als je dit ziet is het gewoon de voeding die gaar is.

Ik weet dat je de voeding al vervangen hebt maar weet je ook zeker dat deze goed is, heb zelf wel meegemaakt dat van de 5 kasten die we hadden staan er drie een kapotte voeding hadden. Dit gebeurt namelijk vaker dan je denkt.
Ik ben het met het bovenstaande eens, aangezien ik dit ook een keer heb meegemaakt (3 target voedingen en geen resultaat!). Wat overigens ook problematisch kan zijn is de bevestiging van het bord in de kast. Je zou het bord eruit kunnen halen, vervolgens alles eraf kunnen halen behalve Proc en geheugen en de voeding eraan kunnen hangen. Wanneer je na het verbinden van de aan/uit pinnen nog niets hebt (geen draaiende voedingsfan en proc fan),moet je je zorgen maken over ofwel het bord, ofwel de voeding! Wanneer het wel gaat draaien laat het dan niet bij een poging, maar voer dit meerdere keren uit om zeker te zijn! suc6

Verwijderd

Topicstarter
WHAAAAAAAAHA :)
Fellows, I got it !

30sec CMOS clear, aan en uit zetten, voeding drin druit, en hij doet t weer :9

Tnx !

dude, wat ben ik bij 8-)

• Darth Punk

Darth Punk

professionalized prutz0r

hebbie al gebeld met harde waren boer? wat zei die?

i want LART!

Verwijderd

Topicstarter
kheb mail gestuurd, ze waren niet tel. bereikbaar.
nog nix trug gehad...

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 13:00

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Heppie niet toevallig in de BIOS de optie Keyboard Power on gebruikt? Had namelijk hetzelfde probleem. Na lang zoeken bleek dat ik per ongeluk de Keyaboard Power Onn had ingesteld. Idd na 30 sec CMOS clearen loopt alles weer perfect

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Darth Punk

Darth Punk

professionalized prutz0r

fijn om te horen dat n tweakert weer happy is :9~

i want LART!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
mag ook wel, zo'n msi mobo kost klauwe met geld heb er ook 1 van de HCC :)
Pagina: 1