Casema-brief van vandaag

Pagina: 1
Acties:

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Ik kreeg vandaag de casema-brief met info over het geld teruggeven.

Verdorie weer casema gelul in bedekte termen, er wordt nog steeds geen minimale snelheid genoemd die casema denkt te gaan halen. En je krijgt alleen geld terug als jouw gebied achterblijft bij overige casemagebieden. En wie bepaalt dat? Ja casema zelf. :(

En er komt een data-limiet, maar geen concrete getallen hoor 1Gb, 2Gb 30 Gb nobody knows..

Die consumentenbond heeft zich mooi bij de neus laten nemen.

sorry voor de dubbele post....

Verwijderd

Ja, kep die brief gisteren ook gehad... Ruim klote allemaal.. In mijn situatie blijft het dus driewerf k%t, want ze kunnen in de wijk waar ik aangesloten zit met mijn kabelmodempje, nieteens het Premium of Plus abbonement aanbieden ivm de apparatuur die dat niet aan zou kunnen.. Wat dat betreft mogen ze in feite die 50 piek houden, want hun apparatuur kan dat geld beter gebruiken dan ik...

Verwijderd

ik wil meer snelheidt!!!

Verwijderd

ik wil meer snelheidt!!!

Verwijderd

Leer eerst maar eens typen username
wees blij dat je sowieso geld terugkrijgt, en ga anders bij chello zitten oid

Verwijderd

Lees overigens de topic [WAARSCHUWING?] in het Internet-forum over wat ik onlangs ontdekt heb op mijn systeem en wat zeer waarschijnlijk ook op andere systemen staat.. Het betreft namelijk voornamelijk Casema-gebruikers...

Verwijderd

Helaas is Chello niet overal beschikbaar. Of wel?
Waarom zouden anders niet alle Casema-slachtoffers al naar Chello gevlucht zijn?!

Ik wil ook meer snelheid, en daarbij een stabielere verbinding. Ik wordt MINSTENS 1 maal per dag van internet geschopt, en kan dan een uur ofzo niet meer inloggen. De mailserver heeft de afgelopen 2 dagen weer eens plat gelegen, en is nogsteeds een beetje misselijk. De nieuwsserver ligt ook vaak plat, dus daar maak ik nog maar zelden of nooit gebruik van.

ISP betekent toch Internet Service Provider?
Dan is Casema dus GEEN ISP, want ze hebben geen service, en ze poviden ons voornamelijk met een hoop ellende.

ZUCHT!...dat moest er even uit :)

Verwijderd

Henny, Chello is ook huilen met de pet op hoor :( Iedere keer wordt je eraf gegooid en afgelopen maandag en dinsdag heb ik de avonden niet kunnen internetten want Chello lag plat :(

Verwijderd

En 't is duurder, okee maar 4 tientjes maar voor 60 piek hou ik het bij casema

Verwijderd

Ik zou het ook laten voor wat het is. Vroeg of laat worden alle kabelmaatschappijen traag... :(

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

me1299

$ondertitel

Vroeg of laat wil ik een T3 LIJN!!!

Wees blij stelletje halve zolen... ooit van het verdomde superweb gehoord? Nee, hier ligt geen kabel op dit GVD kut eiland!!! :( :( :(

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

T3 ja wie wil het niet....prijskaartje is ook behoorlijk...

Verwijderd

Superweb... ja, dat kennen we!! En dat is hier razend snel!!!

Verwijderd

Hoe snel (traag) is SuperWeb?
Casema is namelijk zo'n duffe ellende, dat ik serieus zit te denken om daarop over te stappen. Ik bedoel.....s'avonds 500 BYTES per seconde is toch een tikkie traag, niet?
Lang(zaam) leven Casema.
Pagina: 1