Waarom zie ik hier alleen maar....

Pagina: 1
Acties:

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Ik wordt er onderhand str*ntziek van dat hier alleen maar paidtosurf en al die andere craptopic's langskomen ... een tijdje geleden was dit nog niet zo ... kan een van die knuppels niet effe zelf een forumpje bouwen dat iedereen die graag :r geld wil verdienen met surfen :r daar gaat zeiken daarover ... het issssss ... nou ja,ik heb er gewoon geen woorden meer voor ... het gaat alleen maar om de

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/mp3clown/images/cash.gif

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:41
Kevin, je hebt helemaal gelijk.

Verwijderd

je kunt die topics natuurlijk gewoon niet bekijken

/me doet dat ook niet, en ergert zich er dan ook niet aan

Verwijderd

Ik krijg er ook zo langzamer hand een hekel aan. Al die topics over viewbars enzo waarmee je geld mee (zou) kunnnen verdienen.

En maar kankeren op windows 98 dat het daar aan ligt dat een viewbar niet goed werkt. Waar gaar het heen in deze wereld van liefde en haat. Straks krijg je wallpapers met reclame en zelfs je nieuwste navigatie systeem in je auto gaat spontaan reclame uitzenden als je in de file staat.

Kortom, het lijkt me verstandig dat er een forum "Commercie" wordt geopend waar je al die verhalen over makkelijk geld verdienen doormiddel van viewbars en dergelijke kunt plaatsen. Hoef ik teminste ook niet over topics heen te lezen.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
http://www.delphi.com/bannerstaren

ben geen knuppel! heb er in ieder geval geen ;)

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Er is al meerdere keren de suggestie gedaan om hier een apart forum over te maken, maar dat is nogsteeds niet gebeurt.

Sterker nog, er is een speciaal topic geweest om te stemmen wie er wel en niet een apart forum over getpaid2surf toestanden wil hebben.
IEDEREEN wil er een apart forum voor, maar de webmaster heeft dat (nog) niet gedaan.

Gelukkig heeft Elessar het "Bannerstaren" forum opgericht, maar dat is tot nu toe helaas niet zo goed bezocht als GoT. Vandaar waarschijnlijk dat de meeste mensen toch hier hun getpaid2surf topic openen.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
om eerlijk te zijn vind ik dat bannerstaren lang zo overzichtelijk niet als dit..

en de admins willen geen extra forum maken ...

maar zoals al gezegd.. als je je er zo aan ergert... negeer die topics dan gewoon

• elessar
ik vind delphi ook niet alles nee. Maar hoe maak ik een leesbaarder forum aan?

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
ok Henny, ik ga binnenkort wel weer ff langs bij die lieve adjes

Verwijderd

elessar: http://www.ezboard.com
je kent hem vast wel, maar hij is iig een stuk duidelijker dan Delphi, hoewel ik delphi best duidelijk vind

Verwijderd

En Kevin, natuurlijk gaat het om het geld, wat dacht jij dan?! De reden dat deze threads worden geopend is om refs (lees geld :9) te krijgen....

• elessar
ik zal eens kijken bij ezboard, maar ik heb het erg druk. Dat wordt wel in het weekend....

• nikao
daarom plaatste ik deze link al:
http://pub19.ezboard.com/bakzarcash

• elessar
Beheer jij die?

want we hebben misschien meer aan eentje die en van ons beheert en modereert waar nodig. Ik wil er in ieder geval naar kijken van het weekend maar als iemand anders het doet is het misschien beter - ik heb weinig tijd.

• nikao
hmm jah... die is niet door ons beheert opzich..

is wel handig als er een forum op de site komt..

• elessar
jah wie was daar mee bezig? Elect? Dan moet die maar een ezboard forumpje aanmaken en op z'n site zetten, dat zou wel het handigste zijn!

Verwijderd

Ik heb de GIF gesaved .. money ....

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
maaamaaa, wrom ik nou weer ??
omdat ik de laatste was die wat poste ??
hmm, vind het wel handig eigenlijk al die paid4surf dingen ...

naja, iedereen zo z'n mening ...
maar ik ga NIET naar een ander forum voordat dat ook zo overzichtelijk is !

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
Het web wordt langzamerhand verziekt door toplevel marketings bedrijven/campagnes..

Zie je het al voor je zo'n 'Ik refer jou forum' ?Ref@ikkegeldhebbe

Geef mij maar zo'n cleopatra in Egypte.

PC specs

Pagina: 1