Medal Of Honor / GameSpy achter FreeSCO-router

Pagina: 1
Acties:

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31
M'n zwager zit met een client achter een FreeSCO-router. Zodra hij GameSpy naar servers laat zoeken begint GameSpy te piepen dat de IP-adressen niet overeenkomen en dat hij iets aan z'n DMZ moet doen. Iemand enig idee hoe dit in te stellen?

Erg vervelend als je geen servers kan vinden

Okee, ik had deze vraag een aantal dagen geleden bij spielerij uitgezet (hier http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/403164/1?limit=25). Dacht dat het een meer voorkomend gamers-probleem zou zijn. Dit is dus blijkbaar niet het geval...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Er loopt ergens een topic in SP met alle poorten van games.
Je moet daar eens zoeken en deze poorten moet je dan poortmappen op de Freesco router.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
MOHAA is officieel nog niet uit. maar jij bent natuurlijk een van de Beta testers ;)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 07 februari 2002 11:53 schreef QBiT het volgende:
MOHAA is officieel nog niet uit. maar jij bent natuurlijk een van de Beta testers ;)
Importeren kan ook nog...

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31
Op donderdag 07 februari 2002 10:41 schreef Predator het volgende:
Er loopt ergens een topic in SP met alle poorten van games.
Je moet daar eens zoeken en deze poorten moet je dan poortmappen op de Freesco router.
Die topic had ik gevonden, maar daar stond niets in over MOH i.c.m. GameSpy. Zowel de demo- als de full versie gebruikt GameSpy om servers te zoeken.

Je start het spel op -> gaat naar multiplayer -> zoek op Internet -> spel wordt afgesloten -> GameSpy wordt opgestart -> en.... GameSpy begint te piepen over DMZ :(

HOE zet ik in godsnaam in FreeSCO een DMZ aan :? Bij mijn eigen LinkSys-router is dit niet zo'n probleem...

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Dit moet gewoon werken zonder DMZ aan te zetten.

Het probleem is dan dat je NIET zelf een game kan hosten, maar ik neem niet aan dat dit de bedoeling is.

Voor de rest zou het gewoon moeten werken, dus de waarschuwing kun je voor de rest negeren.
Pagina: 1