Toon posts:

Hoevaak is dit je al overkomen? : Account deleted!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net een mailtje van een kennis dat de files die ik online had gezet niet te downloaden waren. Wat blijkt : Tripod heeft vannacht mijn account gewist.

Dit is mij ook al eens overkomen met Geocities en zo nog een paar.

Hoe vaak ik jullie dat al overkomen?

Ik baal er vooral van dat ze geen mailtje sturen dat ze het hebben gewist. Sowieso klote, want eht was echt een site, en niet alleen een account om files te dumpen. Bah.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
dan zou zeelandnet ook mijn internet account ook moeten weghalen :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Is mij gebeurd met Fortunecity.com

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En wat voor site was het dan? (ik heb een vermoeden.. ;)). Als ie volgens jou onterecht is verwijderd dan kunnen ze hem (waarschijnlijk) gewoon weer terugzetten, als je ze snel mailt..

Bij mij hebben ze wel es zo'n Fortunecity.nl account gewist.. maar dat was eigenlijk wel terecht want ik had er alleen maar files op staan, en de index.html redirecte onmiddelijk naar mn echte site.. mn account was trouwens niet gedelete, alleen alle bestanden waren weg.

Verwijderd

Topicstarter
De site WAS wel een dumpaccount (hehe >:)), maar ik had er een hele site op gezet. HTML-pagina's met wat loze verhaaltjes en een paar plaatjes die werden ingeladen vanaf de account. Een echte heuse, weliswaar simpele, site.

Nahja. Ik heb er nog wel een paar. Da's het probleem ook niet. Maar nou kan ik alles verdomme weer online gaan zetten.

Het irritante er aan is dat ik net de dag vantevoren een berg files van Wanadoo naar Tripod had geFXPt, omdat ik daar de ruimte nodig had voor mij 10 Mb Babe-post ( >:)), en nu is dus de Tripod account pleite. Da's wel zuur dus.

Verwijderd

Mijn site was gewoon een personal page.....maar wat boeit het ik heb al een betere ;)

Verwijderd

Is bij mij laatst ook gebeurd, ik wilde voor milenco en heel zijn kornuiten de handleidingen van php,cgi,java,perl,c, etc etc. uploaden, dus had ik ze ge-rard en geupt, binnen 1 dag was het eraf met mijn account, misschien gezien de grote 4mb dachten ze dat het een mp3 was.

Ik had ook een keer een Cameron Diaz site, bij tripod, toen ik na veel werk 3000 bezoekers had gekregen werd ie eraf geknikkerd, waarom? Een site waar ik naar linkte had een linkje naar een xxx site, maar het was zelf gewoon een normale fansite

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Het is mij ook een keer gebeurd bij CJB.net
Ik heb een site met ongeveer 40-50 bezoekers per dag. Ik had een paar plaatjes gebruikt op die site die gecopyright waren. De copyright eigenaar had daar bezwaar tegen ingediend bij CJB.net en sindsdien ben ik mijn account kwijt en is die ook geblokkeerd.

:( :(
Pagina: 1