nVidia en geen overscan -> misbruik machtspositie?

Pagina: 1
Acties:

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 14:06
Overal zie je reclame voor nVidia kaarten met tvout, maar een fatsoenlijke ondersteuning om tv te kijken bouwen ze niet in hun kaart in. Ik weet dat tvtool enzo werkt, maar het is toch belachelijk dat ze reclame maken voor tv uit terwijl dit dus niet normaal werkt zonder extra geld uit te geven?

Waarom pikken we dit? En waarom zwijgt nVidia over dit probleem in alle toonaarden? Zelfs de auteur van tvtool krijgt geen antwoord op deze vraag van nVidia!

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ik heb geen problemen met tvout van nvidia gehad :?

de kwali was goeden hij deed alles

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Verwijderd

Bij mij werkte ook alles goed het enigste wat ik erbij moest kopen was zo'n kabel...

Verwijderd

Ik heb eigenlijk altijd last gehad van zwarte randen om mijn beeld.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

De tvout werkt toch gewoon, dat ie niet werkt naar jouw verwachting, tja..
Bovendien komt nu in de GF4, Nview en dat is stukken beter.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 19:13

dominic

will code for food

De enige kaart waar ik fullscreen/overscan tv-out kreeg was met mijn Voodoo3 3000, nog nooit een andere kaart gehad die hetzelfde kon en ik heb er inmiddels heel wat gehad.

Download my music on SoundCloud

• Moriaty
die zwarte randen, waaar iedereen dus last van heeft, zijn gewoon weg te halen met tvcc en tvtool (www.tvtool.de) dus het kan wel... dan is het toch niet normaal dat nvidia dat niet gewoon in de drivers inbouwt??? Als je een videorecorder koopt wil je toch ook beeldvullend film kijken en niet met een zwarte rand? Natuurlijk "dat het dan niet aan mijn verwachting voldoet"

Ik vind het een schande en echt niet normaal dat ze het niet fixen.

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
ik heb er ook last van > lees: mijn tv out werkt niet eens :(

moet er wil bij zeggen dat ik hem waarschijnlijk zelf gesloopt heb :7

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Zwarte randen heb ik ook nog steeds niet weg kunnen krijgen met mijn GF2MX :(
Ja met tvcc2000 en tv-tool kan het wel, maar dan stoort m'n beeld :{

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 15:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Nou je het zegt, ik heb het van de week uitgeprobeerd, en die randen vielen me meteen op, ik vind eigenlijk dat er een soort keurmerk moet komen voor dit soort dingen, ik dacht gewoon 'tv-out leuk, kan die aan een tv!' Dat kan dus wel maar dan niet schermvullend en dit soort dingen staan vaak wel in een gebruiksaanwijzing maar dan zo weggestopt dat je er snel overheen leest!

edit:veeel typfouten

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Tv-out zie ik als extra... De kaart is hoofd zakelijk bedoeld voor VGA. En van VGA -> Composite/svideo is wel wat gedoe :(. Maar goed. :) Ik denk zelf ook aan wat voor tv je het aansluit :), duz zeg voortaan wat voor tv grote + merk..

Want ik heb hier 2 tv's met scart en heb alleen ngo maar op de kleine tv geprobeerd (aldi geval 37 CM , 50 hz :( ). En dat vond ik : Hmzzz, niet echt perfect kan beter :)... Maar ik verwacht als ik op onze 82 CM :9~ breedbeeld tv doe dat het stukken beter er uit ziet :), want hij verbeterd het beeld :Y)...

• Moriaty
die zwarte randen hebben helaas niets met de tv te maken maar echt met de kaart alleen. En een extra, ik moet zeggen dat ik een kaart met TWINview had aangeschaft om films op tv te kunnen kijken (lees: laten kijken door vriendin) terwijl ik aant pc'en was, en dat is dus niet echt lekker met zo'n zwarte randen :(
Ik vind het gewoon SLECHT dat ze dat nog steeds niet werkend hebben gekregen :( :(

Pagina: 1