netwerkbestanden verwijderen prullenbak

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 16:15
Hi,

als je bestanden verwijderd via het netwerk zijn ze ook echt weg. is het niet mogelijk ze eerst in de prullenbak te doen??
ik gebruik winn4 server, en heb echt overal al gezocht.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

wil je ze in de remote of de local prullenbak?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 16:15
ik denk dat lokaal handisgte is anders moet ik de prullenbak op de server telkens leegmaken.
het is gewoon omdat ik soms iets verkeerds delete.
dus doe maar lokaal!! :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Een bestand op een server dat door een gebruiker wordt verwijderd wordt per definitie niet in de prullenbak van de server opgeslagen, noch in de lokale prullenbak. Dit is een Microsoft feature.
Doch, er is een oplossing, in de vorm van Execsoft Undelete. Dit programma vangt alle deletes op een server af, en plaatst ze in een speciale prullenbak. Een handige browser stelt je in staat de files weer terug te zetten. Er kunnen meerdere versies van hetzelfde bestand opgeslagen worden.
Ik heb het zelf draaien, met veel succes. Ik hoef in nooit bestanden van tape te restoren, omdat ik ze altijd uit de prullenbak kan plukken.

Zie voor meer info : http://www.executivesoftware.com/undelete/undelete.asp

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.