Vooropgesteld: elke flush is goed! 
Wil je vergelijkingsmateriaal, kijk dan naar de dagelijkse stats. (Dit is de dpch van vandaag.)
Wil je vergelijkingsmateriaal, kijk dan naar de dagelijkse stats. (Dit is de dpch van vandaag.)
Loeibaar.nl
het belangrijkste in je flushhistory is dat er een stijgende lijn in zit!
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
hangt er net vanaf met hoeveel je bent
wij doen met zŽn 4en ongeveer 3000 per dag
(laatst nog megaflush van 62900 gedaan
)
wij doen met zŽn 4en ongeveer 3000 per dag
(laatst nog megaflush van 62900 gedaan
Wanneer kun je iets als megaflush bestempelen dan?
Ik weet het, ik ben een dikke n00b op dit gebied maar dit staat nou net niet in de FAQ-O-MATIC.
Ik weet het, ik ben een dikke n00b op dit gebied maar dit staat nou net niet in de FAQ-O-MATIC.
Ik doe in mijn eentje ongeveer 2700 blokjes per dag...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Een flinke flush is als je 10 keer zoveel flusht als normaal, dat is dus foor iedere deelnemer verschillend.
Wij drukken er per dag tussen de 20 en 30duizend blokjes door. 2ton zou voor ons dus een flinke flush zijn
Wij drukken er per dag tussen de 20 en 30duizend blokjes door. 2ton zou voor ons dus een flinke flush zijn
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
Verwijderd
Dat ligt er aan denk ik, als jij alleen bent en dagenlijks 250 blokkies graast dan vind ik die 7000+ wel een mini-megaflush.Op donderdag 07 februari 2002 09:35 schreef bazs2000 het volgende:
Wanneer kun je iets als megaflush bestempelen dan?
zou je door sparen naar 20.000 dan is dat voor jouw een mega flush.
Wij van Team Graasland grazen rond de 30.000 blokkies per dag dus voor ons zou een mini-megaflush rond de 300.000 blokkies liggen.
Maar de enige echte mega-flush is door Dutch Power Cows gedaan, en wel toe iemand in de gaten kreeg dat als we een bepaald aantal blokkies zouden flushen we de eerste plaats zouden overnemen van AT.
Dit had tot gevolg dat DPC ruim 10 miljoen blokkies flushte en daar kon de hardware van
D-net niet tegen hahahaha.
en sindsdien is er een afspraak tussen D-net en DPC dat er geen mega flushes meer worden gedaan.
nou ja soms is er nog wel een een team die rond de 750.000 blokkies flusht met dat is verder geen probleem.
hum best veel getyped
LoL, doe je goedOp donderdag 07 februari 2002 09:56 schreef Mo-Bees het volgende:
[..]
hum best veel getyped
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik zou ca. 1600 wu's per dag kunnen flushen, als ik beide comp's (PIII 733 en AMD TB 1000) 24/7 aan laat en niet gebruik, maar dit is allemaal niet het geval.....
Verwijderd
Q. Wat is nu een goede flush ?
A. Elke flush die bij DPC terechtkomt
Q. Wanneer spreek je van een megaflush ?
A. Als je _veel_ meer flusht dan normaal. Die _veel_ hangt maar af van de interpretatie : 10 keer meer dan normaal, 20 keer meer dan normaal, etc... tot wat ik zaterdag of zondag wil gaan doen : 25000+ blokjes terwijl ik er anders zowat gemiddeld 200 per dag doe
A. Als je _veel_ meer flusht dan normaal. Die _veel_ hangt maar af van de interpretatie : 10 keer meer dan normaal, 20 keer meer dan normaal, etc... tot wat ik zaterdag of zondag wil gaan doen : 25000+ blokjes terwijl ik er anders zowat gemiddeld 200 per dag doe
Verwijderd
Dan snel de volgende erbij:Op donderdag 07 februari 2002 20:42 schreef _piranha_ het volgende:
Q. Wat is nu een goede flush ?
Q. Maar megaflushen mocht toch niet?
A. Nee, we hebben het liever eigenlijk niet, op rc5 of OGR. Dit omdat het de hardware van d.net nodeloos vertraagd, omdat je bij een megaflush uit veel verschillende "delen" van de code hebt gegrazen (aangezien je een lange tijd spaart), en dit inhoudt dat voor elk blokje dat uit een oud gedeelte komt, er opnieuw dat hele gedeelte in het geheugen van de statsmachine moet worden geladen. Dat kost tijd. Soms gaat dan zelfs de statsmachine over z'n nek.
Je mag sparen, mits:
- Het binnen de 4 weken is, en niet meer is als een paar honderd k (dus ongeveer 700k.).
- Je van te voren een groot gedeelte van dezelfde keyspace fetched.
- Je niet je buffers gaat dubbelflushen na afloop.
Probeer nu niet een 710K flush te gaan halen, om de limiet af te tasten, denk gewoon een beetje na. Ook geldt dat frequente overtreders waarschijnlijk na die paar MF's helemaal geen blokjes meer in hoeven te leveren
Overigens geldt dit niet voor de andere projecten, daar wordt het juist aangemoedigd.
Pagina: 1