ik heb nog zo'n Escom gebakkie hier staan, en nu isz mijn vraag dusz, kan ik al die coolers eruit slopen.. zodat ik hem ondur mijn bed kan zetten als mailserver kan laten draaien?? zou die voeding dat trekken?
GrtZ Dark
GrtZ Dark
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
voeding zou ik niet doen, en al helemaal niet onder je bedOp donderdag 07 februari 2002 01:49 schreef DarkImpulZe het volgende:
ik heb nog zo'n Escom gebakkie hier staan, en nu isz mijn vraag dusz, kan ik al die coolers eruit slopen.. zodat ik hem ondur mijn bed kan zetten als mailserver kan laten draaien?? zou die voeding dat trekken?
GrtZ Dark
ben blij dat je het zo met me eens bent lolOp donderdag 07 februari 2002 01:51 schreef LiquidSilver het volgende:
de voeding wel, processor weet ik niet, beetje airflow lijkt me toch wel nodig icm met een heatsink.
Maar als iemand daar naders over denkt....
Wil 't zelf ook wel weten, ga binnenkort een 486 tot router proberen om te bouwen, dus die wil ik ook zo stil mogelijk hebben.
Ow ja fan uit de voeding halen bedoel je.Op donderdag 07 februari 2002 01:51 schreef salvador4 het volgende:
[..]
voeding zou ik niet doen, en al helemaal niet onder je beddie fan zit er niet voor niks in. cpu zelf kan je makkelijk passief koelen. gebeurt tot pentium 733's nog wel. gebruik wel een grote(re) sink.
Verwijderd
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Had 't verkeerd begrepenOp donderdag 07 februari 2002 01:52 schreef salvador4 het volgende:
[..]
ben blij dat je het zo met me eens bent lol
frame vullen met water en maak een WC opstellingOp donderdag 07 februari 2002 01:55 schreef DarkImpulZe het volgende:
hehee... de een zegt voeding wel.. processor niet... en de ander andersom.. nou ik maak me dus het meest zorgen om die voeding... en ja.. gewoon ondur mijn bed.. hehe.. remote admin erop... en klaar maar weer.. maarja.. mijn stalen bed nou als cooling te gebruiken...
![]()
ja dat kan alleen dat water spul kost extreem duur (van 3M). Je kan wel olie pakken maar als daar stof of iets in komt gaat het geleiden en loopt dus alles de soep in. is trouwens een keer gedaan door een tweaker hiero.Op donderdag 07 februari 2002 02:00 schreef DarkImpulZe het volgende:
er bestaat toch ook iets als NIET geleidend water?
kan je daar niet gewoon een aquarium mee vullen.. en daar je voeding, mobo en de rest van de shit [excl HDD ensow ofcourse..]
da zeg ikOp donderdag 07 februari 2002 02:04 schreef salvador4 het volgende:
[..]
ja dat kan alleen dat water spul kost extreem duur (van 3M). Je kan wel olie pakken maar als daar stof of iets in komt gaat het geleiden en loopt dus alles de soep in. is trouwens een keer gedaan door een tweaker hiero.
gamma (ja flauw)Op donderdag 07 februari 2002 02:05 schreef MokerHamer het volgende:
[..]
da zeg ik
Verwijderd
Ja, dat was 'n erg kewl projectjeOp donderdag 07 februari 2002 02:04 schreef salvador4 het volgende:
[..]
ja dat kan alleen dat water spul kost extreem duur (van 3M). Je kan wel olie pakken maar als daar stof of iets in komt gaat het geleiden en loopt dus alles de soep in. is trouwens een keer gedaan door een tweaker hiero.
[zeik-mode]Op donderdag 07 februari 2002 02:04 schreef salvador4 het volgende:
[..]
yep je hebt gelijk ik moet elke keer lachen als ik mensen die fout zie maken maar zelf maak ik em ook nogOp donderdag 07 februari 2002 02:08 schreef ThaWout het volgende:
[..]
[zeik-mode]
Is duur
Kost veel
En dus niet kost duur
[/zeik-mode]