Ik heb in die draad deze reactie gepost, waarop deze reactie op gepost is.
Nu schetst mijn verbazing dat mijn post op +1 overbodig staat en dat de reactie op +2 informatief staat, terwijl die reactie nog meer off-topic gaat dan mijn post.
Ik vind het modereren steeds vager worden, al mij reacties worden steeds vaker op overbodig gemod, terwijl dat meestal niet zo is (IMHO dan). Erg motiverend allemaal...
[edit2]
Wat ik dus probeer te zeggen (lastig, als je jezelf niet eens begrijpt
), is dat ik mijn score's niet zo erg vind, maar wel dat andere reacties die helemaal nergens over gaan hoger staan dan de mijne. Daar begin ik me steeds meer over te ergeren.
[/edit2]
Nu schetst mijn verbazing dat mijn post op +1 overbodig staat en dat de reactie op +2 informatief staat, terwijl die reactie nog meer off-topic gaat dan mijn post.
Ik vind het modereren steeds vager worden, al mij reacties worden steeds vaker op overbodig gemod, terwijl dat meestal niet zo is (IMHO dan). Erg motiverend allemaal...
edit:
Hier weer een mooi voorbeeld: deze post blijft op 1 staan terwijl mijn reactie op 0 overbodig wordt gemod. Ook niet echt eerlijk of wel? Om over deze nog maar te zwijgen.
Hier weer een mooi voorbeeld: deze post blijft op 1 staan terwijl mijn reactie op 0 overbodig wordt gemod. Ook niet echt eerlijk of wel? Om over deze nog maar te zwijgen.
[edit2]
Wat ik dus probeer te zeggen (lastig, als je jezelf niet eens begrijpt
[/edit2]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr