Intel roadmap

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Ik heb in die draad deze reactie gepost, waarop deze reactie op gepost is.

Nu schetst mijn verbazing dat mijn post op +1 overbodig staat en dat de reactie op +2 informatief staat, terwijl die reactie nog meer off-topic gaat dan mijn post.

Ik vind het modereren steeds vager worden, al mij reacties worden steeds vaker op overbodig gemod, terwijl dat meestal niet zo is (IMHO dan). Erg motiverend allemaal...

edit:

Hier weer een mooi voorbeeld: deze post blijft op 1 staan terwijl mijn reactie op 0 overbodig wordt gemod. Ook niet echt eerlijk of wel? Om over deze nog maar te zwijgen.

[edit2]
Wat ik dus probeer te zeggen (lastig, als je jezelf niet eens begrijpt :P), is dat ik mijn score's niet zo erg vind, maar wel dat andere reacties die helemaal nergens over gaan hoger staan dan de mijne. Daar begin ik me steeds meer over te ergeren.
[/edit2]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 07 februari 2002 00:30 schreef Beaves het volgende:
Wat ik dus probeer te zeggen (lastig, als je jezelf niet eens begrijpt :P), is dat ik mijn score's niet zo erg vind, maar wel dat andere reacties die helemaal nergens over gaan hoger staan dan de mijne. Daar begin ik me steeds meer over te ergeren.
Nu pas ? ;)

* Jaymz heeft daar ook 'een beetje' last van to be honest ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad irritant. :(

Je hebt van mij een +1 intressant en een +1 behulpzaam (andere reactie) gekregen. Wel raar dat jou scores alletwee zo laag stonden? (maar goed, de rest eigenlijk ook).

[url=http://www.tweakers.net/nieuws/20454?De draad[/url] mag nog wel even nagekeken worden trouwens, staat een beetje scheef nu.

EDIT:
Je link klopt niet helemaal, je moet ff [/url weghalen Beaves, zo krijg je een lege reactie te zien. + even link naar de draad toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

hmm, tis mij ook al wel eens opgevallen, dat o.a. * Beaves maar ook * Cookie en andere karmahoogvliegers naar verhouding vaak omlaaggemod worden.

* KeX is wel eens bang dat dit een vorm van peniskarmanijd is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Dat heb je goed gezien. Het is die reden en/of het gaat om AMD-zealots die er niet tegen kunnen dat bepaalde mensen regelmatig reageren en daarbij 'ongewenste info' leveren.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat wat Beaves bedoelt valt mij de laatste tijd ook op :{
Users met een hoge Karma (Beaves en Cookie o.a) worden heel laag gemod en het geblaat (ff bekender maken, Wauske ;) :P ) op hun wordt dan weer lekker hoog gemod |:(

Dat beloofd wel iets leuks te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Maar wat ik raar vind, is dat niet alle recties van mij en Cookie lager gemod worden, alleen in draden die iets met CPU's te maken hebben. Is dat omdat Cookie en ik vaak wat tegengas geven bij AMD fans?

Maar ja, wat doe je ertegen? Zelf een nieuwe gebruiker aanmaken en jezelf omhoog modden? Nooit, zo ben ik niet en zo zal ik nooit worden.

edit:

Of mijn nick veranderen in newbie natuurlijk :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Pagina: 1