Hoi Mede Tweakers
IK had een vraagje is een chip set cooler nou
echt nodig of is het gewoon onzin.
IK had een vraagje is een chip set cooler nou
echt nodig of is het gewoon onzin.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Alleen het stekkertje maar?Op donderdag 07 februari 2002 01:50 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb 'm uit staan. Gewoon stekkertje losgetrokken.
Hartje zomer met de kast dicht tegen de 40 graden mobo-temp op een KT7 .. en geen problemen.
Verwijderd
Verwijderd
Een BX heeft sowieso geen cooler nodig op de chipset, mijn BX werkt iig al 2.5 jaar zonder.Op donderdag 07 februari 2002 09:44 schreef Twynn het volgende:
Hmm.. Ik heb zelfs een origineel intel bordje waar op de BX chipset zelfs helemaal geen heatsink zit..
Hmm.. Vertel dat eens tegen m'n BP6Op donderdag 07 februari 2002 12:18 schreef Terw_Dan het volgende:
Een BX heeft sowieso geen cooler nodig op de chipset, mijn BX werkt iig al 2.5 jaar zonder.
Maar dat komt dan ook omdat de BX chipset niet echt bedoeld is voor SMP gebruik. De chipset krijgt dan ook behoorlijk op z'n lazer met 2 CPU's.Op donderdag 07 februari 2002 09:51 schreef Rogge het volgende:
Als je een dual hebt raad ik wel aan een coolertje reop te zetten. Die van mij (BX440) is wel heel erg heet (dual celly 525) ong. 50`C onder full load.
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Oslik blyat! Oslik!
Dat wou ik net gaan zeggen. Er zijn een hoop verschillende chipsets. Het verschilt per chipset hoe warm hij word en als je een klein kut kastje hebt zonder airflow zla hij ook warmer worden dan in een bigtower met 5 120mm delta's erinOp donderdag 07 februari 2002 16:01 schreef Tadango het volgende:
Ik heb een AMD 761 MB en als mijn fan niet draait dan draait na een tijdje mijn pc ook niet meer. Dat ding word erg heet op 150 fsb dus soms is het echt wel nodig.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Verwijderd
heatsinkOp donderdag 07 februari 2002 19:57 schreef geforce5_guy het volgende:
niet nodig! je mot alleen zorgen dat de temp niet te hoog word, en anders ff een grootere heatgeval er op.
"People should know when they're conquered..."
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()