It sounds like it could be either bad hardware or software
niemand?
Kan je niet gewoon voor een eurotje ofzo een verloopstukje halen? Kan je je muis op elke aansluiting gebruiken.
Verwijderd
gewoon erges kope voor 50 centOp donderdag 07 februari 2002 02:39 schreef De_Flexe_Toki het volgende:
Kan je niet gewoon voor een eurotje ofzo een verloopstukje halen? Kan je je muis op elke aansluiting gebruiken.
Ik zit hier in overvechtOp donderdag 07 februari 2002 00:19 schreef smokalot het volgende:
Wat voor muis zit er bij zo'n oude IBM ps/2? Ik ben bezig om voor vrienden een pc in elkaar te zetten, ze hebben nu een 286 staan, bovengenoemde IBM dus. Dat wordt een k6-2 350, maar ik heb geen ps/2 muis over, die heb ik laatst weggeflikkerd
Moet ik er nog ff snel eentje zien te scharrelen, of gaat die muis ook passen?
(Als er mensen zijn in Utrecht eo die er nog een in de kast hebben liggen: mag ik m voor een pilsje hebben?)
kom maar halen
Logitech pilot mouse, met scrolwieltje..
wil ik wel een six-pack
Verwijderd
Trap je topic niet zo omhoog!Op donderdag 07 februari 2002 02:34 schreef smokalot het volgende:
niemand?
overvecht = Utrecht, dus kom maar op met dat BIER 
[edit: zie onder ]
[edit: zie onder ]
Maar t werkt welOp donderdag 07 februari 2002 02:55 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Trap je topic niet zo omhoog!
Ik heb een muis
Verwijderd
Beetje overbodig, op een ps/2 zit ... een ps/2 muis. (of hadden de vrienden er geen muis bij/ was de muis bagger.)Op donderdag 07 februari 2002 03:20 schreef smokalot het volgende:
[..]
Maar t werkt wel
Ik heb een muis
zou er niet zo'n niet officiele maar toch wel industriele IBM muis bijzitten waaroip je kan staan?? FF serieus er zit meestal gewoon een ps/2 muis bij als die er al bij zit en deze zou gewoon op de pc moeten werken
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Pagina: 1