Toon posts:

Aanmeldingsopties wijzigen lukt niet. [WinXP]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
h**p://geocities.com/dinamitci/amf.jpg
Moet ik nou ginamsi.dll verwijderen of weet iemand een ander manier, ik wil nameklijk dat grafische aanmeldingsscherm van Windows XP zien en niet de klasieke.

Verwijderd

mag ik vragen waar jij het over hebt :?

;)

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Hmmh lijkt me simpel.. zoek ginamsi.dll en dan de eigenschappen daarvan en kijk van welk programma dat is. Uninstall dat programma en je aanmeldingsscherm zou moeten werken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 09:25 schreef Boboga het volgende:
Hmmh lijkt me simpel.. zoek ginamsi.dll en dan de eigenschappen daarvan en kijk van welk programma dat is. Uninstall dat programma en je aanmeldingsscherm zou moeten werken. :)
Ik heb windows pas geinstalleerd op mijn nieuw systeem en nog geen andere progs erop. In de eigenschappen van ginamsi.dll staat trouwens niks en het is een beveiligde bestand van windows zelf...

Verwijderd

ik zit dus met het zelfde probleem.
als ik bij gebruikers accounts binnen win xp, de aan/afmeldingsopties wil weizigen (van klassiek naar grafische van xp), kan ik niets aanvinken en begint ie over iets van een kortgeleden geinstalleerd programma te zeuren en over dat je iets dat met ginamsi.dll te maken heeft moet verwijderen. alleen is hierover niet te vinden.

wie kent dit probleem en wie kan mij aub zo snel mogelijk helpen?

formateren en opnieuw installeren helpt ook niet...