Opinionbar fake?

Pagina: 1
Acties:
  • 435 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik draai al een tijdje opinionbar en ik zit al ruim 6 weken boven de 1250 punten en zou dus uitbetaald moeten hebben kunnen krijgen maar ik heb nog geen cent gezien. Heeft iemand al wat van ze gehad of kunnen we deze onder het kopje 'verdacht' plaatsen?

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Bij mij doet die hele bar het niet meer ... alleen maar rooie oogjes :(

BTW je bent twaio? is dat een soort technische aio ofzow?

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Stuur ze effe een mailtje. Ze zijn nog in de Beta test fase. Misschien willen ze het juist wel weten als er iets mis gaat.

• Chemist
TwAIO = tweejarig AIO.
Je werkt je dus 2 jaar ipv 4 en je krijgt een masters titel ipv een dr. titel.

• elessar
Aha! Met wat voor onderwerp ben je bezig?

Verwijderd

Vooral kaas en boter is lekker

• Chemist
Momenteel ben ik bezig met het ontwerpen van een keramisch membraanreactor (het membraan is keramisch, niet de reactor :)) en daar hoop ik vanaf oktober 'continue homogene katalyse' in te doen zonder dat je de cat. uit je product hoeft te halen.

p.s. hebben wij niet eerder gemeeld/gechat /etc toen ik nog in leiden studeerde ... jij zit toch in amsterdam en woont/woonde ergens rond egmond????

• elessar
Ik dacht al dat jij dat was - dave was het toch? Lachen :)
Ja ik studeer in Amsterdam, bijna klaar met m'n stage bij anorganische fotochemie.

• Chemist
Inderdaad: had het eerst niet door tot ik je nick zag ... ik dacht die ken ik ... even je site bezocht en toen wist ik het weer.

Goh, bijna klaar; dan heb je er 5 of 6 jaar over gedaan ???
Weet je al wat je hierna gaat doen?

klein wereldje trouwens ...

• elessar
Als het goed is red ik het in 5 jaar. Hierna - ik weet het nog niet, ik denk IT ... ik heb niet echt zin om in de chemie te gaan werken en promoveren lijkt me niets.

Zeker een klein wereldje - wel grappig!

• Chemist
IT ook alweer toevallig... Heb maandag testdag gehad bij Cap Gemini. Heb de chemie ook wel gehad, tenminste het pure research/ontwerp gedeelte. Wil nu meer de proces automatisering en remote beheer in ; lijkt me wel grappig.

• elessar
Ik vind het op zich nog wel leuk om onderzoek te doen, maar ik heb het gevoel dat ik er verder niemand een plezier mee doe: als je dan vier jaar hebt geploeterd en mooie resultaten hebt zijn er misschien twintig mensen die het lezen - vind ik een beetje zonde van de tijd en moeite. Maar Cap Gemini, is dat wat voor chemici? Ik heb binnekort een gesprek bij CMG, maar ik heb geen idee of dat wat voor me is. Ik ben wel benieuwd. ik zal maar geen blackmetal-shirtje aantrekken > :)

• Chemist
LOL; ik heb bij Cap ook maar even een trui aangedaan >:).
Ik denk trouwens dat Cap meer te bieden heeft als je nog wat in de chemie wil blijven. CMG is trouwens ook een stuk formeler dan CG. Bij CG zul je nog met een (redelijk >:)) shirt binnen kunnen komen, bij CMG zekers niet.

Heb je trouwens al eens bij Pink Elephant gekeken?

• elessar
ja Pink Elephant moet ik ook eens gaan kijken. Ben eigenlijk net begonnen met rondkijken, omdat ik eigenlijk niet weet wat ik wil. Het is toch een beetje raar om helemaal te stoppen met chemie.
Wat denk je, moet ik voor een orienterend/informatief gesprek ook al deftige dure kleren aan?

• Chemist
Nope, had bij CG gewoon trui, spijkerbroek en kisten aan. En natuurlijk mijn sepultura ketting goed in zicht .... Was wel lache, alle anderen in driedelig pak tot ze na de lunch doorhadden dat het daar niet gebruikelijk is. Iedereen (alle 3) jasje uit, stropje losser.

Bij CMG zou ik zeker een pak aandoen, al was het alleen maar om te wennen >:) .

Pink Elephant weet ik niet.

Ik denk zelf trouwens dat ik naar een kleiner bedrijf ga, weet alleen nog geen gegadigden..

p.s. zullen we maar verder meelen, voor ze hier beginnen te klagen??

• elessar
OK, m'n mailadres hier is anorg@elessar.demon.nl

Verwijderd

Sorry dat ik me even in het gesprek meng. Ordina heeft ook een aantal divisies die zich op bepaalde markten richt. Ik weet niet of chemie daarbij zit, maar dat kun je even navragen.

Hebben grote chemische bedrijven zelf geen IT afdeling. Da's beter dan detachering. Tenzij je van reizen houdt. Een auto van de zaak is leuk, maar niet als je er vier uur per dag in doorbrengt.

Groeten van een ex-ITer

• elessar
maar als je geen ervaring in IT hebt?

Verwijderd

Maakt geen reet uit. Iedereen met twee vingers, waarmee je kunt typen, kan de IT in. Er zijn geen mensen aan te slepen op het moment. Ze zijn al blij als ze iemand kunnen krijgen. Als je een HBO of WO opleiding hebt wil iedereen je hebben. Dan krijg je standaard een opleiding van een maand of twee en vervolgens een leuk salaris en een auto.

• elessar
Het klinkt wel goed :D Maar zouden echte chemie bedrijven ook een IT opleiding voor je regelen? Lijkt me als chemiebedrijf toch een beetje vreemd als je een chemicus in dienst neemt om op te leiden als IT'er ....

• Chemist
Heb het even nageken in de gids, maar ordina vraagt geen chemici/fysici, wel techneuten ...
Bedankt voor het meedenken iig.

Overigens is het niet zo dat iedereen die kan typen zo maar wordt aangenomen. Ik ben afgewezen omdat ik te slim en te zelfstandig was. Ze waren bang dat ik niet goed functioneerde in een team en de opdrachten niet boeiend genoeg zou vinden (cap gemini).

• elessar
Iedereen met twee vingers, waarmee je kunt typen, kan de IT in.
LOL ik typ met 10 :)
Maar inderdaad bedankt voor de info!

Verwijderd

Ooit gedacht aan consultancy in de ICT sector. Ik werk, voorlopig nog, bij een bedrijf dat consultancy diensten verleend op het gebied van ICT. Hier vragen ze juist slimme mensen die zelfstandig kunnen werken. Het is een van de grootste bedrijven op dit gebied. Misschien is dat wat voor je. Da's in ieder geval een stuk leuker dan programmeren, heb ik ook 2 jaar gedaan.

• Chemist
En welk bedrijf praten we dan over ?

Verwijderd

Als je serieus geïnteresseerd bent, mail me dan even.

• Chemist
Current Email: Not available.

Hoe?????

Verwijderd

Vreemd het zou moeten werken. Ik heb het nog even gecontroleerd maar mijn e-mail adres klopt.

Ik zal hem hier nog even neerzetten.

boltepat@yahoo.com

• Chemist
sjek meel

Pagina: 1