Liteon en harde schijf problemen

Pagina: 1
Acties:

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 12:11

Frits Flits

SOUND! Designer

Topicstarter
Ik heb al eerder gepost hier over problemen met Nero, maar ik heb ook buiten Nero er last van. Ook met een paar nieuwe problemen.

Als ik een schijfje (cdr/cdrw) in mijn Liteon doe, en even later in Deze Computer erop klink dan gaat mijn HD-ledje knipperen, en dan doet Deze Computer niets meer.. Eventjes later krijg ik dan wel die balk waar je de Eigenschappen van de cdrom kan zien.

Als daarop druk gebeurt hetzelfde. Mijn harde schijf gaat iets doen.. maar niet echt veel zinnigs. Het lijkt net of hij iets op de harde schijf zoekt, ipv op de Liteon zelf. Ik krijg later ook geen scherm meer met Eigenschappen.. verder kan ik wel op alle dingen in de taakbalk drukken.

Het gekke is.. als ik op de ejectknop druk van de Liteon dan krijg ik wel een scherm met Eigenschappen. Gewoon met alles erop, en eraan.

Als ik later de Liteon weer dicht doe, dan krijg ik weer hetzelfde.

Wat kan dit zijn? Eerst had ik hier geen problemen mee onder Xp, maar nu wel. Is mijn Liteon stuk, of is er iets anders aan de hand?

specs

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Topicstarter
(kick)

Jammer dat er nog niemand heeft gereageerd want hij werkt nog niet. Ook een backup terug zetten van Windows Xp hielp niet.. morgen gaan we hem proberen in mijn vaders computer, en anders hebben we de garantie nog :)

Maar als er nog mensen zijn die weten wat dit kan zijn..?

specs

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staat de DMA aan?
Ikzelf heb wel dat mijn Creative de cds af en toe langzaam leest (en spint vreemd op) dan wil het systeem ook nog wel eens blokkeren.

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 23:11 schreef Terw_Dan het volgende:
Staat de DMA aan?
Ikzelf heb wel dat mijn Creative de cds af en toe langzaam leest (en spint vreemd op) dan wil het systeem ook nog wel eens blokkeren.
edit: Hij staat aan, maar dat helpt dus niet

specs