Ik heb zo een klote A-open voeding ( zat standaard bij de miditower van A-open), maar ik vind dit ding nogal veel lawaai maken, hoe kan ik deze stiller maken zonder al teveel moeite, of welke voeding van 300 Watt kunnen jullie me nog meer aanraden , ik heb gehoord dat zalman voedingen stil zijn ? Wie heeft er ervaring mee ?
Verwijderd
He ik heb dus ook zo een A-open miditower maar hoeveel kost zo een papst eigenlijk ? Is dat minder duur dan een nieuwe {stille}voeding ?Op woensdag 06 februari 2002 23:46 schreef silentsnow het volgende:
je kan de coolers vervangen door bv. de PapstNGL 80mm
die papst fan kost iets van €15. Maar er zijn ook andere stille fans, die goedkoper zijn. Een nieuwe fan is natuurlijk goedkoper dan een nieuwe voeding.Op woensdag 06 februari 2002 23:48 schreef FoRzA het volgende:
[..]
He ik heb dus ook zo een A-open miditower maar hoeveel kost zo een papst eigenlijk ? Is dat minder duur dan een nieuwe {stille}voeding ?
Misschien dat een Enermax of andere goede voeding minder hitte produceert, wat natuurlijk ook belangrijk is. Bij de enermax waar ik het over heb zitten twee ultra stille fans. Volgens mij kan je haast niet beter krijgen. Dus als je wat centen hebt, en je wilt een goede oplossing, raad ik je een Enermax aan.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Maar maakt zo een papst fan meer geluid als de processor en of hardware 100 % benut wordt ?Op woensdag 06 februari 2002 23:49 schreef silentsnow het volgende:
[..]
die papst fan kost iets van €15. Maar er zijn ook andere stille fans, die goedkoper zijn. Een nieuwe fan is natuurlijk goedkoper dan een nieuwe voeding.
Die a-open fan maakt namelijk steeds meer geluid bij meer belasting
Verwijderd
volgens mij kan je beter eff de search gebruiken staat veel meer infoOp woensdag 06 februari 2002 23:45 schreef battigoal het volgende:
Ik heb zo een klote A-open voeding ( zat standaard bij de miditower van A-open), maar ik vind dit ding nogal veel lawaai maken, hoe kan ik deze stiller maken zonder al teveel moeite, of welke voeding van 300 Watt kunnen jullie me nog meer aanraden , ik heb gehoord dat zalman voedingen stil zijn ? Wie heeft er ervaring mee ?
dan zal dat zou blijven als je er een papst in doet. Maar die papst is heel stil hoor! iets van 18dBa.Op woensdag 06 februari 2002 23:51 schreef FoRzA het volgende:
[..]
Maar maakt zo een papst fan meer geluid als de processor en of hardware 100 % benut wordt ?
Die a-open fan maakt namelijk steeds meer geluid bij meer belasting
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
een ander voeding of je cooler in de voeding vervangen
Search....daar staat genoeg...ik kom hier dan wel niet vaak, maar ik merk toch op dat dit steeds opnieuw word gevraagd en dat de search dus niet word gebruikt.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Helemaal mee eens.Op woensdag 06 februari 2002 23:49 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Misschien dat een Enermax of andere goede voeding minder hitte produceert, wat natuurlijk ook belangrijk is. Bij de enermax waar ik het over heb zitten twee ultra stille fans. Volgens mij kan je haast niet beter krijgen. Dus als je wat centen hebt, en je wilt een goede oplossing, raad ik je een Enermax aan.
Je kan ook echter een enermax casefan kopen en die erin zetten, van deze casefan kan je de snelheid instellen d.m.v. een potmetertje dat er standaard op zit.
Verwijderd
Fan in voeding op 7volt laten lopen?Op woensdag 06 februari 2002 23:45 schreef battigoal het volgende:
Verwijderd
idd, hoor je hem echt niet meer.Op donderdag 07 februari 2002 11:14 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Fan in voeding op 7volt laten lopen?
Verwijderd
Ik zou idd. ook voor de Enermax gaan; dat zijn echt fantastische voedingen. 
Maar, als je niet te veel euro's kwijt wil zijn, dan zou in zeker voor een Papst gaan; meer luchtverplaatsing heeft een voeding niet nodig.
Maar, als je niet te veel euro's kwijt wil zijn, dan zou in zeker voor een Papst gaan; meer luchtverplaatsing heeft een voeding niet nodig.
Pagina: 1