Toon posts:

Helpt zo'n 'Gamemouse' nou echt?

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ben eigelijk wel benieuwd of speciaal voor Gamezz ontwikkelde muizen nou echt verschil maken..
Bijvoorbeeld de Razor Boomslang 1000/2000, iemand die hem heeft hier?
Bij reviews zijden ze dat de Bots (UT) plotsling op een veel lager niveau leken te spelen..mmmm anyone?
Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/products/images/animatedmouse.gif

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-01 14:27

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb de Razer Boomslang 2000...en ik moet zeggen dat ik absoluut niet ander meer wil. Het is echt niet zo dat ik nu in een 1337 player ben verandert. Maar het werkt en speelt gewoon lekkerder met dat ding.

Ik heb grote handen met lange vingers, dus heb ik ook een grote muis nodig. Dat is bij deze dus het geval. Er zitten ook 2 gigantische linker en rechtermuisknoppen op en dat is heel prettig. Op zo'n manier kan je gemakkelijk en snel reageren door op bijna een willekeurige plaats op de muis te drukken. :)

De snelheid van de 2000 is fenomenaal! Heel soepel allemaal. Je wordt niet ineens veel beter, maar het maakt het wel gemakkelijker allemaal.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

heb een x gespeeld met de logitech gaming mouse

beetje klein wassie

toch maar weer me oude muis erbij,,..

In principe voldoet elke logitech muis met scroll voor mij
offet nou optical/cordless of met draad is.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik speel ook razer boomslang 2k, het scheelt iets maar hij ligt vooral gewoon lekker in de hand, daarnaast zit er superhandig software bij waarbij je in game via je duimtoets en wieltje de snelheid kan aanpassen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:38
waarom komt hier geen optical versie van? lijkt me wel ideaal. ik ben nl ook op zoek naar een grote muis, maar wil wel optical. heb nu mouseman wheel... de grootse reguliere muis afaik

Verwijderd

ik ben eigenaar van de boomslang 2000

sindsdien wil ik niet meer anders.

hij is zo nauwkeurig en zo snel. ik vind 'm zijn geld dubbel en dwars waard

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik raak alles met een doodgewone Logitech Pilot Optical. En velen met mij, en zeker niet de eersten de besten...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Eigenlijk zou je zulke dingen in de winkel moeten kunnen testen, want dat verschilt van persoon tot persoon...

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 14:17
In de winkel testen lijkt me niet een goed idee, eerder een proeftijd..
want toen ik er nog maar een uurtje mee gespeeld had ging het k*t, maar naar een paar uur inspelen, ging m'n hitpercentage drastisch omhoog...

Ik heb een 1K, en die werkt perfect!

En mensen die zeggen dat een logitech goed genoeg is -> die hebben de razer nog niet geprobeerd >:)

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

klik hier lekker weg met me logitech gaming mouse en vind dat toch wel wat beter spelen in fps-games dan een gewone muis.
Kan er net ff sneller mee mikken :)
Die boomslang heb ik idd nog niet geprobeerd, maar ik heb ook niet van die grote handen en dat ding ziet er zo groot uit.

Senri no michi mo ippo kara

Verwijderd

die boomslangs vallen vaak na een paar maand al uit elkaar..

Verwijderd

Een Boomslang is waardeloos ,,, gewoon rommel !!!!!!!
nooit aan beginnen, ik kan het weten heb er 2 gehad.
Het is goedkope rotzooi [dit is niet als flame bedoeld]

• Cereal
  • Laatst online: 29-01 14:17
Op donderdag 07 februari 2002 05:41 schreef PietjePentium het volgende:
Een Boomslang is waardeloos ,,, gewoon rommel !!!!!!!
nooit aan beginnen, ik kan het weten heb er 2 gehad.
Het is goedkope rotzooi [dit is niet als flame bedoeld]
't is maar hoe je er mee om gaat, je moet hem regelmatig schoonmaken, en niet tussen de broodkruimels en koffieplekken gebruiken..

Ze zijn inderdaad niet zo robuust als een gewone muis, maar je gaat met je ferrari ook niet over zandwegen jakkeren.

* Cereal speelt al 2 jaar probleemloos met z'n Boomslang

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik vind het zo stom als mensen zeggen: 'ik heb die boomslang 1 keer geprobeerd, en ik vond em sucken'
aan de boomslang moet je wennen. En als je er eenmaal aan gewend bent... oooooooooooooooooh!!! :9
ik vind hem zeker lekkerder spelen dan m'n oude cordless mouseman.
Aangezien boomslangs nu even duur zijn als die nieuwe logitech muizen, zou ik voor de boomslang gaan, ook al heeft ie een bal en een draad.

+zo'n l337 fUnc matje natuurlijk ;)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Op donderdag 07 februari 2002 06:56 schreef Urnie het volgende:

[..]

't is maar hoe je er mee om gaat, je moet hem regelmatig schoonmaken, en niet tussen de broodkruimels en koffieplekken gebruiken..

Ze zijn inderdaad niet zo robuust als een gewone muis, maar je gaat met je ferrari ook niet over zandwegen jakkeren.

* Redje speelt al 2 jaar probleemloos met z'n Boomslang
Ik ben zowiezo zuinig op mijn comp spullen maar mijn Boomslangs hielden het niet lang uit... dus dat van schoonmaken etc is bull, je moet gewoon of mazzel hebben of andere mensen zijn minder kritisch op het product, zolang en Razer opstaat is het goed.

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Ik speelde altijd op het begin op een marble. Toen ging ik css en wilde ik een beter muisje. Ik kocht een Optical van Logitech en bevalde me goed. Toen ging ik ook wolfen en vond ik een leuke boomslang 1000 voor een leuk prijsje.

Nu doe ik alleen nog windows met logitech. BOOMSLANG OWNT!!!

(zie reply damian voor versterking van dit verhaal :) )

Some things can not happen until they happen...

• Damian
  • Laatst online: 30-01 15:08

Damian

Insane Obtrusion

Voordat ik deze muis had, had ik twee muizen, 1 voor gamen, 1 voor windows en die gebruikte ik dus allebei voor het bedoelde doel. Een cordless optical voor windows, en een gewone logitech optical voor games

Nu heb ik dus een Razer Boomslang 1000. Er is nu is er al 1 andere muis verdwenen, de gewone optical, en de cordless is ook langzaam aan het verdwijnen van mijn bureau, gewoon omdat die Razer zo verschrikkelijk fijn is, en zo lekker beweegt.

Ik kan dus iedere echte 1337 gamer deze muis aanraden. Hijs precies, snel, en ligt lekker in de hand.

Dusseh, jah, die dingen helpen.!!!!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Heeft er misschien iemand een linkje naar de makers? Ik wil wel ff kijken. Heb wel interesse in een nieuwe muis namelijk.

En wat is de prijs? :?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben Cordless addict :D Dat vind ik een stuk fijner, maar ik zal zeggen, ik heb nog nooit een Boomslang geprobeert, ze zijn me gewoon TE duur.

Verwijderd

Ik heb een Trust muis met een balletje erin, werkt prima, ik heb ook geen behoefte aan veel te dure games-muizen.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:37

m0nk

16-09-2003 15.15

Op woensdag 06 februari 2002 23:49 schreef RexomniuM het volgende:
Ik heb de Razer Boomslang 2000...en ik moet zeggen dat ik absoluut niet ander meer wil. Het is echt niet zo dat ik nu in een 1337 player ben verandert. Maar het werkt en speelt gewoon lekkerder met dat ding.

Ik heb grote handen met lange vingers, dus heb ik ook een grote muis nodig. Dat is bij deze dus het geval. Er zitten ook 2 gigantische linker en rechtermuisknoppen op en dat is heel prettig. Op zo'n manier kan je gemakkelijk en snel reageren door op bijna een willekeurige plaats op de muis te drukken. :)

De snelheid van de 2000 is fenomenaal! Heel soepel allemaal. Je wordt niet ineens veel beter, maar het maakt het wel gemakkelijker allemaal.
offtopic:
heee rexie!! mas hier!! alles goe?

Ik speel zelf ook met een boomslang, en naarmate je hem leert kennen speelt ie ongelovelijk zuiver.
Het ligt eraan wat je gewend ben, de beste muis is waar jij het lekkerst mee speelt, en bij is dat dus de boomslang.
Met de goeie muismat speelt ie perfect dus, andere muizen zijn ook goed om mee te spelen, bijv de logitech dual optical, schijnt ook heel lekker te spelen.

Kijk wat in je budget ligt en speel er gewoon veel mee, dan komt alles goed. Tis echt niet zo dat als jij een duurdere en speciale game muis koopt je een 1337 speler wordt. Was bij mij wel het geval :P :+

iig succes met je keuze.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik heb er ook 1. Heerlijk. Ik wil niet meer anders ;)

Maar op zich maakt het niet zo heel veel uit. Als je een muis lekker in de hand vind liggen dan voldoet ie aan je eisen. Ik ben benieuwd hoe het met die Mamba zit die eraan zou moeten komen dit jaar. Hopelijk iets robuuster, en een wat minder stug draadje eraan enzo.
Op donderdag 07 februari 2002 10:00 schreef IceStorm het volgende:
Ik ben Cordless addict :D Dat vind ik een stuk fijner, maar ik zal zeggen, ik heb nog nooit een Boomslang geprobeert, ze zijn me gewoon TE duur.
De boomslang 1K is nu zo'n 99,-. Da's niet echt veel duurder dan de nieuwste muizen van andere producenten voor zover ik weet.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik had er vroeger een test over gemaakt..

Lees en be amazed... Mischien..
[topic=155906/1/35]

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik zie hier een aantal verkeerde argumenten IMHO...

Er wordt gezegd... je moet aan die Boomslang wennen, maar dan...

Tja, vergeet niet dat je in die gewenningsperiode ook gewoon beter wordt, ongeacht de muis die je gebruikt. Gewoon skillz opbouwen dus.

Ik gebruik een goedkope optical mouse en het speelt prima. Je went gewoon aan zo'n muis, boomslang, optical of wat dan ook...

Je moet alleen niet zo'n goedkope k*tmuis nemen waar je na een week al niet meer mee kan richten omdat het mechaniek vies is. Verder is het volgens mij gewoon een kwestie van de juiste muis bij de juiste man zoeken. Het argument dat iemand een boomslang goed vindt omdat ie lekker ligt in zijn lange vingers is dus wel een goeie IMHO...

Verwijderd

Maakt volgens mij allemaal geen ruk uit.

Met wat voor muis speelt de huidige q3 wereld kampioen eigenlijk? ik heb wel eens gehoord dat die gewoon zo'n oud oem model van logitech gebruikt.

zal die wel geen win xp draaien dan.

Nee de enige die wint met de boomslang dat is de fabrikant van die lompe dingen. voor derest zit het allemaal gewoon tussen de oren van de speler.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Inderdaad.

Helaas is het net als met speakertests gewoon retesubjectief. Je kunt de kwaliteit en precisie van een muis niet benchmarken. Dat moet je proberen.

Als ik alleen al kijk naar hoe controls kunnen verschillen (de één speelt het liefst met w,a,s,d, de ander met pijltjes en weer anderen met numpad).

Ook mousspeeds verschillen. De mijne is heel langzaam, maar een paar vrienden van me hebben de mousespeed zo hoog dat de muis steeds op en stukje van 1 vierkante centimeter blijft. Met deze argumenten in mijn achterhoofd, kan iemand me gewoonweg NIET van het nut van een gaming mouse overtuigen. Als je net 10 Euro hebt uitgegeven voor een crappy Boomslang, ga je net zo lang oefenen tot je ermee om kan gaan, en wil je tegen jezelf niet toegeven dat hij misschien toch minder is dan je ouwe muisje.

Pure psychologie jongens :Y)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 08 februari 2002 01:46 schreef loekos het volgende:

Met wat voor muis speelt de huidige q3 wereld kampioen eigenlijk? ik heb wel eens gehoord dat die gewoon zo'n oud oem model van logitech gebruikt.
Nee hoor, ik gebruik gewoon een microsoft optical :P

Verwijderd

Ik heb de logitech wheelman special edition (dus 2x zo snelle optical). ik vinnem erg fijn. misschien iets te klein, maar hij glijdt erg lekker, en is ook lekker precies.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-01 13:11
Ik wacht tot microsoft uitkomt met een nieuwe muis met hogere DPI, ik heb het niet zo op de producten van logitech qua support en functionaliteit in windows, ook gezien ivm het functioneren in een game.
Ik heb nu een microsoft intelli eye optical met 400 DPI, en als ik dan de prestaties en nauwkeurigheid van de razer vergelijk met de optical dan zie je wel degelijk verschil in nauwkeurigheid.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:21

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Speel vooral met de muis waar jezelf goed mee speelt en niet met een muis waar anderen goede resultaten mee halen.
Ik speel zelf wel met een boomslang. Je wordt er niet beter van, maar het speelt wel prettiger. Hiervoor had ik een Logitech Optical, maar die heeft van die irritante bugjes: "trillende cursor", of je draait in een keer om terwijl je niet eens bewoog ofzo (in gamez is dit uitermate irritant :P )

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14

Mystic_X

What does this button do

Ik heb een Trust cordless optical en die reageert zeer snel en nauwkeurig. Wat makt hogere DPI nou uit 2000 keer per seconde de stand checken of 400 maakt niet veel uit als je het in een relatief opzicht bekijkt

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-01 13:11
het is niet alleen dat, DPI is Dots per inch, dus hoe meer hoe nauwkeuriger. Ik heb liever een muis die 2000 Dots per inch geeft dan 400, dan heb ik 5x zoveel pixeltjes waar ik me muis op kan zetten :)
Pagina: 1