Op woensdag 06 februari 2002 23:49 schreef RexomniuM het volgende:
Ik heb de Razer Boomslang 2000...en ik moet zeggen dat ik absoluut niet ander meer wil. Het is echt niet zo dat ik nu in een 1337 player ben verandert. Maar het werkt en speelt gewoon lekkerder met dat ding.
Ik heb grote handen met lange vingers, dus heb ik ook een grote muis nodig. Dat is bij deze dus het geval. Er zitten ook 2 gigantische linker en rechtermuisknoppen op en dat is heel prettig. Op zo'n manier kan je gemakkelijk en snel reageren door op bijna een willekeurige plaats op de muis te drukken.
De snelheid van de 2000 is fenomenaal! Heel soepel allemaal. Je wordt niet ineens veel beter, maar het maakt het wel gemakkelijker allemaal.
offtopic:
heee rexie!! mas hier!! alles goe?
Ik speel zelf ook met een boomslang, en naarmate je hem leert kennen speelt ie ongelovelijk zuiver.
Het ligt eraan wat je gewend ben, de beste muis is waar jij het lekkerst mee speelt, en bij is dat dus de boomslang.
Met de goeie muismat speelt ie perfect dus, andere muizen zijn ook goed om mee te spelen, bijv de logitech dual optical, schijnt ook heel lekker te spelen.
Kijk wat in je budget ligt en speel er gewoon veel mee, dan komt alles goed. Tis echt niet zo dat als jij een duurdere en speciale game muis koopt je een 1337 speler wordt. Was bij mij wel het geval
iig succes met je keuze.