Toon posts:

waarom nu dicht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik weet het ik zal wel een zeikerd zijn maar dit is een vraag ,meer niet gewoon een vraag

sinterklaas heeft de topics gesloten 2x
[topic=404259]

zal sinterklaas niet voor niets doen ,maar waarom
gewoon de reden ,ipv lees de faq !
ik heb de faq gelezen ,genoeg over overklokken enz
maar niet over de marges tot hoever .ook de search
kom mij niet helpen .
kan iemand mij daar duidelijkheid in geven
dus waarom de topics gesloten zijn

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omdat het een nutteloos topic is
Hoe ver kan ik mijn videokaart overklokken?

Dat blijft toch echt een kwestie van uitproberen, telkens een stapje hoger, een tijdje 3d Mark testen om te kijken of alles stabiel loopt. Ga je paarse en groene vlekken zien zit het geheugen van je videokaart aardig aan zijn max. en is het slim een stapje lager te gaan. Om te zien of je core aan zijn max zit is wat lastiger, dat is een kwestie van uitproberen, ga met kleine stapjes omhoog, als je systeem crasht tijdens het 3d Marken is het verstandig een stapje terug te doen. Je core overklokken heeft trouwens met nVidia kaarten erg weinig nut, maar daar kom je wel achter tijdens het benchen :). Het is net als met cpu's, je kan geluk hebben en ver kunnen overklokken of het tegenovergestelde.
Mensen kunnen niet voorspellen hoever de jouwe kan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
ja okee als je zo bekijkt inderdaad ,dit had ik gelezen
maar gaf geen voldoening ,mensen kunnen ook niks voorspellen ,maar mischien dat er wel mensen zijn die
dit wel weten ,en wat mij weer een eventuele kapote kaart scheelt vandaar !!! ,ok ik hou er over op is toch
water naar de zee brengen ,

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 23:45 schreef corecrusher het volgende:
maar mischien dat er wel mensen zijn die dit wel weten ,en wat mij weer een eventuele kapote kaart scheelt vandaar !!! ,ok ik hou er over op is toch
water naar de zee brengen ,
Er zijn geen mensen die kunnen zeggen hoe ver jou kaart kan gaan.. zul je helemaal zelf moeten uitzoeken :)

kapot maken van je geforce door een beetje overclocken is zo goed als onmogelijk