Pricewatch doet t niet

Pagina: 1
Acties:

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Hallo,

Ik kom niet in de pricewatch om een of andere bizarre reden. Ik kreeg neteen telefoontje van een vriendin. Ze wilt samen met haar vriend een nieuwe computer kopen. Nu heeft ze bij de lokale computerboer een Packard Bell Imedia 7310 XP zien staan voor ongeveer € 1240,=. Nu vraagt ze of dit een goede koop is.
Ze zijn allebei absolute computerleken en gebruiken het alleen maar voor wat tekstverwerking, internet en email. Ze willen daarom het liefst bij de computerboer in het dorp kopen omdat ze daar dan altijd met problemen terecht kunnen.

Betalen ze nu een faire prijs of niet? De prijs is incl een 17 inch monitor (geen flatscreen)
Veel specificaties heb ik niet. Er zit in ieder geval een DVD en CDRW 12 speed in, 1.3G AMD athlon en 128 MB Ram

Kan iemand anders even voor me in pricewatch kijken of een mening geven?

Thx

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

talin

ES-MA

hmmm wist je niet dat de pricewatch kan zien dat je met een packard bell vraag komt en dan doet ie et niet .

kzal es ff kijken of ik wel verbinding krijg .

je hebt gelijk : http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp link is ff dood .

zullen wel bezig zijn met update :?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
pricewatch doet het weer, maar staan geen volledige kantenklaar systeempjes op. Weet iemand of dit duur is voor deze specifieke Packard Bell. Dus niet of het een goeie computer is of zo (zou wel fijn zijn natuurlijk, maar minder van belang), maar gewoon om te weten of ze niet teveel betalen bij die computerboer. Het is maar een klein dorp, dus wie weet liggen zijn prijzen veel hoger dan ergens anders?

Verwijderd

als ik op Packard Bell Imedia 7310 XP
krijg ik alleen een of andere wazige pdf op google. dus dat zal wel geen officieel model zijn ofzo, en kijk gewoon ff op www.dixons.nl enzo