[SSX Tricky] High-score Garibaldy

Pagina: 1
Acties:

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

Topicstarter
eej ssx tricky spelende mede tweakertjes,

Ik vroeg me af wat jullie highscore is op de garibaldi baan (de 1e) als je Show Off doet.

Mijn score is: 814.000 :7

iemand hoger ?

I don't ride fast, i fly low

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10
Hmmm... de mijne is tot nu toe 784.000

Maar die van jou ga ik zeker verbreken! :P

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Iets meer off-topic.

Hoe kom je in godsnaam in de laatste halfpipe voor de finish in Pipedream. Is de enige weg echt via die 2 kerels hun benen heen en 3 rondjes op die bars?

Zo ja hoe zorg ik ervoor dat ie die bocht houd, maw welke kant staat ze bord en lichaam naartoe?

High score op garibaldi 384.000

Moet nog ff klussen zo te zien :)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10
Op donderdag 07 februari 2002 09:23 schreef Kav_ het volgende:
Iets meer off-topic.

Hoe kom je in godsnaam in de laatste halfpipe voor de finish in Pipedream. Is de enige weg echt via die 2 kerels hun benen heen en 3 rondjes op die bars?

Zo ja hoe zorg ik ervoor dat ie die bocht houd, maw welke kant staat ze bord en lichaam naartoe?

High score op garibaldi 384.000

Moet nog ff klussen zo te zien :)
Tjah, als je hard voor een bocht gaat moet je er gewoon voor zorgen dat je bord in tegenovergestelde richting (lees: dwars) over de baan komt te staan. Dus de rijder komt dan niet zijwaarts te staan, maar recht met zijn gezicht naar voren of naar achter.

Legt een beetje moeilijk uit dit, hehe. Gewoon stick naar achter duwen en je remt zoveel als nodig is en je kan de bocht houden.

Join het GoT Pulse-Team!

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

Topicstarter
Sorry jongens ... houd maar op, scheid maar uit, gooi maar weg...

ik heb de ULTIEME score !

namenlijk 1.092.874

(Ph34r my l337 SSX Tricky Sk1llz 8-) )

tweakers, succes :D

I don't ride fast, i fly low

Verwijderd

Ik speel nooit showoff mode, alleen practice (vind ik leuker). Wat is showmode mode eigenlijk? :)

voor die laatste halfpipe in pipedream, via die cirkel grinds is idd de makkelijkste manier, board dwars op de grind zetten, boost erbij en je bent erzo.

Verwijderd

even een koop(prijs)tipje

voor iedereen die deze game nog niet heeft (shame on you..) kan deze bij Mediamarkt in Rijswijk halen voor 39,99 euro

(scheelt maar liefst 27 euro met de echte gameshops of frs...) :)

ik weet niet of de andere mediamarkts deze game ook voor deze prijs hebben liggen, dat zal je ff zelf moeten checken...!

happy snowboarding!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:28
Garibaldy, Garibaldy, wie was dat ookal weer?

((C) Hans Teeuwen)
Pagina: 1