"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Ik weet niet wat je precies verstaat onder "mooi maken", maar klinkt alsof je opzoek bent naar de repeater control. Die geeft je veel van de functionaliteiten van de datagrid, maar met de vrijheid van HTML.
Wat ikzelf prefereer voor een forum is het gebruik maken van de inklap menuutjes die windows verkenner ook gebruikt. Dat ziet er wel sjiek uit. MS heeft dat in een control gegoten dat het menu laat zien in DHTML en het beschikbaar gesteld, zie www.asp.net voor download (het heet treeview).
Misschien ook enigszins te advanced maar wel de moeite waard.
Ik heb het ook gebruikt voor een forum maar wel in C# (hoewel dat heel veel lijkt op VB.NET).
Wat ikzelf prefereer voor een forum is het gebruik maken van de inklap menuutjes die windows verkenner ook gebruikt. Dat ziet er wel sjiek uit. MS heeft dat in een control gegoten dat het menu laat zien in DHTML en het beschikbaar gesteld, zie www.asp.net voor download (het heet treeview).
Misschien ook enigszins te advanced maar wel de moeite waard.
Ik heb het ook gebruikt voor een forum maar wel in C# (hoewel dat heel veel lijkt op VB.NET).