Toon posts:

Het "onsuccesvol tweaken" topic!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er wel is iets flink laten verbranden of compleet verneukt dankzij het Tweaken van het?
Graag onderdeel+prijs vermelden!!!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand geintresseerd???

jammer, het leek me wel leuk topicjuh >:)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:47

talin

ES-MA

hmmm iedereen is aan et replyen maar de lijsten worden wel erg lang >:)

wat ik me zo het laatst kan herinneren ?

enermax 300 w voeding - prijs weet ik zo niet meer .

AMD athlon 1000 in rook opgegeaan .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-05 17:16
"Printer Tweaken"

Cartridge schoonmaken...inkt op de boxies, beelscherm, muis, toetsenbord, printer, tafel, kleren, grond...

ARGH !

Verwijderd

Een kabel van me voeding in me moederbord gestopt, 3 pinnetjes ofzo, voeding naar de klote, hele kamer onder de rook moederbord was gespaard gebleven. Was wel schrikken, had die dag net een nieuw moederbord met processor gekregen maar het liep goed af :)

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Ehm, de prijs weet ik niet meer... maar ik had een Slot A Athlon 800@1000 met GFD device... maar ik wou het HELE kapje eraf hebben, dus ik wrikken en doen, zo eraf...

Alleen.... pc crashen en crashen.... op een gegeven moment niks meer.. dood dus :'(

Maar ja, nu een TB 1200@1333 (ding is klote te overklokken, hoerending) en ik vind het voorlopig wel best zo

I love watercooling

Verwijderd

200 watt voeding opgeblazen mja is al 6 jaar geleden :D

Verwijderd

Topicstarter
Voedingkabel verkeerd om erin, cd-rom uitgebrand
Chef trekt HD uit de kast tijdens installatie win98 SE, mobo is verder lekker door gaan fikken :9

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Compaq Proliant 1500 volledig om zeep geholpen......alleen de schijven bleven gespaard......

3 pc's tegelijkertijd van 2,5 meter hoogte laten vallen....pc's waren dus letterlijk gecrashed...

iRacing Profiel

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Een toen heel grote HD (512Mb) tijdens installatie op de kast gelegd, wegens installatieproblemen.

Alleen was de kast van metaal en de contactjes op de printplaat van de HD staken een beetje uit :(

Knetter, rook en wat gekke kop-bewegingen..

Ow, en stuk natuurlijk.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:24
telt een kapot mobo op de barbeque ook :D

Verwijderd

kapotte ahlon xp 2000+ 445€ 3 dagen geleden gemold,
athlon xp 1800+ 240€ (met unlocken) gister opgeblazen.
maar die 2000+ is wel eeen mooie sleutelhanger zeg!!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lang geleden had ik in eenzelfde kast 3 harddisks zitten. Ze maken allemaal dus gebruik van eenzelfde HDD-LED. Het leek mij leuk om een paar LED'jes aan de kast toe te voegen en deze te verbinden met de harddisk. Omdat het niet hielp om de LED'jes direct op pin 39 en 40 van de IDE connector te aansluiten (geen diodes enzo, dus lichten gewoon allemaal op, ongeacht welke harddisk, had ik ze maar direct op het printplaatje bij de ingebouwde LED aangesloten. Dat werkte ook prima, maar na een tijdje was er kennelijk kortsluiting ontstaan op een van de harddiskjes, waardoor een chipje was ontploft.. Bleek niet echt lekker vast gesoldeerd te zijn.. Harddisk dood.. Helaas betrof het toen de grootste en duurste harddisk die ik had.. :'( Het was een 1,2GB ezemplaar, 1 van de eerste zogenoemde "giga-harddisks" :9 Het kostte toen 535 piek, al erg veel voor een simpele student als ik was :X

edit:

Om het verhaaltje niet al te triest te maken, hier alsnog een stukje om het compleet te maken ;)

Een jaartje of twee later kreeg ik toevallig een harddisk van precies zelfde type (doch andere grootte) in handen. Snel had ik de printplaat omgewisseld en gekeken of ik de data nog kon redden. Het ding werkte nog! Ik kwam allerlei data tegen waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze ooit in mijn bezit heb gehad :o >:) ;)

Verwijderd

garantie is relaxed, ik heb al een gigabyte mobo (socket 7) kapot geclockt, daarna een asus p5a (socket7) daarna een abit kt7a (socket a). NU heb ik weer een werkende abit kt7a. Garantie = Heilig :P

Verwijderd

Een molex met 7 volt-mod in een Maxtor 20-gieg gestoken, kreeg er niet eens vuurwerk voor terug (stonk alleen een beetje). Het schijfje koste me nieuw 486 piek (Feb. 2000), toch nog anderhalf jaar plezier van gehad.

Een tweedehands 286 gaf na het opstarten steeds wat rook, bij de derde keer brande de voeding pas echt door. Het resultaat is een leuke partij overbodige onderdelen voor 30 piek. Vooral de 70MB hard disk is leuk, kost je twee 5,25 bays.

Verwijderd

Ik heb mijn duron 750 gesloopt door de core te mollen... had geen spacer er tussen en had een 1ghz die het niet deed... dus haast je kent het wel snel de koeler er af en met er op zetten krrrrrraaak hmmz 2 kapotte processors...
die 1ghz was kapot af fabriek... en eens een voeding gesloopt... was aan een pc 'nt werken voeding stekker er niet uit getrokken kwam met de schroevedraaier tegen de voeding en toen kebaf? erg vaag maja mobo en voeding naar de haaie :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:49

Exirion

Gadgetfetisjist

[/opsomtopic en vaker langsgekomen]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.