Dual AMD

Pagina: 1
Acties:

• The Cat
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-07 10:32
Ik ben van plan te upgraden naar een dual AMD mobo. Maar buiten Tyan en Asus zijn er volgens mij nog geen andere mobo fabrikanten. Zelf heb ik een lichte voorkeur voor
Asus omdat tot nu toe al mijn mobo's van Asus waren en ik daar erg tevreden over was. Ik ben nog weinig reviews van de 266D tegen gekomen. Iemand al een beetje ervaring met dat bord?

Verwijderd

Wacht op het dual mobo van Gigabyte :) Meer gericht op de 'persoonlijke' markt (daarmee bedoel ik dus niet de zakelijke en server markt :))

AGP 4x Raid onboard, netwerkkaart onboard, 4x pci 32 bit, 2x pci 64 bit, ddr

• Guvner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2022
gewoon tyan tiger mp s2460 nemen joh.
draait als een tierelier.
kweetniet hoe snel een tierelier is, maar het gaat rap.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Over die Tyan hoor ik goede verhalen hier. Werkt overigens ook met 2x XP ipv MP :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 09:30 schreef havana het volgende:
Over die Tyan hoor ik goede verhalen hier. Werkt overigens ook met 2x XP ipv MP :)
Die Asus ook.

• The Cat
Bedank de link van tweakers was de enige die ik tot nu toe had gevonden. Maar het viel me tegen dat andere sites zo weineig schrijven over dual procs. Terwijl dit toch de way to go is lijkt me.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op donderdag 07 februari 2002 22:24 schreef The Cat het volgende:
Bedank de link van tweakers was de enige die ik tot nu toe had gevonden. Maar het viel me tegen dat andere sites zo weineig schrijven over dual procs. Terwijl dit toch de way to go is lijkt me.
Waar gebruik je hem voor?

de betaler vervuilt

• The Cat
Ik heb altijd Newspro in de achtergrond draaien. En vaak nog tien duizend en één andere zaken (Winamp, explorer en tussendoor in coreldraw tekenen en ook nog een cd branden). En nu trekt mijn systeempje dat af en toe slecht. En als ik toch ga upgraden waarvoor dan geen dual bord? Het is nu eenmaal zo (volgens mij) dat mensen steeds meer tegelijkertijd op hun computer doen. Wie heeft er ondertussen geen server thuis waar de rest op hangt. En dan is het wel prettig als die wat meer aan kan. Dus vandaar mijn opmerking dat dual procs in de toekomst wat vaker voor zullen gaan komen (al is het in de vorm van meerdere core's in 1 chip).

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Op donderdag 07 februari 2002 22:26 schreef GA!S het volgende:

[..]

Waar gebruik je hem voor?
UNREAL2 en UT2 >:)

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op donderdag 07 februari 2002 22:36 schreef The Cat het volgende:

...
Multitasking is inderdaad een van de weinige geldige redenen om een dual systeem te draaien ja. :)

de betaler vervuilt

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
De borden die Dual XP ondersteunen gaan er toch langzaam uit?

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

Op donderdag 07 februari 2002 07:33 schreef CowMike het volgende:
Wacht op het dual mobo van Gigabyte :) Meer gericht op de 'persoonlijke' markt (daarmee bedoel ik dus niet de zakelijke en server markt :))

AGP 4x Raid onboard, netwerkkaart onboard, 4x pci 32 bit, 2x pci 64 bit, ddr
en wanneer komt die?

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 10:48 schreef ScoRPiuZ het volgende:

[..]

en wanneer komt die?
nooit :'(

• The Cat
Bedankt voor de MSI link. Vooral de geintegreerde LAN kaart maakt hem aantrekkelijk. Omdat bij de Asus het toch al vrij snel vol gaat zitten (2* LAN, 1 * USB, 1 * RAID en 1* geluidskaart) Bij de MSI hou je dan tenminste nog wat over.
Al mensen met ervaringen over dit bord. Ik heb zelf nog geen review van dit bord gelezen.

• BrZ
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op donderdag 07 februari 2002 09:30 schreef havana het volgende:
En ook met thunderbirds ;)

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Op die Tyan kun je werkelijk alles in dual config. erop pleuren hoor :D

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Pagina: 1