Toon posts:

GETPAID4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Minutes Used:
(# of minutes the Bar has been active) 1216

--------------------------------------------------------------------------------

Exposures:
(# of ads you have seen) 3648

--------------------------------------------------------------------------------

Clicks:
(# of ads you have clicked on) 71

Hours Used:
(# of hours the Bar has been active) 20.27

Click Through Rate:
(Percentage of displayed ads
you have clicked on) 1.95%

Status: Active

Ik heb nu een vraag aan jullie hoeveel heb ik nou verdiend?

Verwijderd

Topicstarter
Jongens kom op help me effe!!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
lamaar, is al goed (14)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Topicstarter
Elect jij weet nu al hoe oud ik ben?

Maar laten we verder gaan?

Antwoord hoor ik graag!!!

Verwijderd

Ze beweren iets van 0,40 dollar per uur.

20,27*0,4=$8,11

1 USD is ongeveer 2,20 NLG

dus fl 17,84

Verwijderd

Topicstarter
Maar ze zeggen ook dat dat Click Through Rate niet hoger mag zijn dan 5% wat is dat click through rate en wat houdt het in?

En ook waar staan deze twee termen voor:
Exposures
Clicks

Diddel bedankt.

Verwijderd

Je moet op 0,5% van de banners klikken om actief te blijven. Dat is de clickthrough rate. (dat die niet hoger dan 5% mag zijn wist ik niet)

De clickthrough rate is dus het percentage clicks (aantal adds waar je op geclicked hebt) van het totale aantal adds (exposures)

Is het nu duidelijk? Je moet gewoon zorgen dat dat percentage boven de 0,5% blijft door zo nu en dan op een bannertje te klikken.

Verwijderd

Heb ik ook nog een paar vraagjes.

Als je een cheque aanvraagt, krijg je te zien dat als je dat doet, je voor de 'current month' uitbetaald wordt.

- Houdt dat in dat je de voorgaande maanden dus niet uitbetaald krijgt, maar alleen de maand waarin je nu zit (juli dus)?

- Als ze toch ook voorgaande maanden daarbij optellen, worden de maanden dan je inactive was dan ook uitbetaald?
(Getpaid4 heeft namelijk lange tijd problemen gehad met doorklikken. Sites waren gewoon niet available, of hij klikte wel door, maar ging nergens heen. Niet mijn schuld dus dat ik inactive was.)

- Ik heb me al voor een aantal programma's opgegeven, maar ik kan nergens terugvinden hoeveel en OF ik wel bonuspunten wel heb gekregen. Iemand daar een idee over?

Alvast hartelijk dank
Henny

Verwijderd

NIemand enig idee? Nou, dan ga ik GetPaid4 zelf maar effe emailen. Hopelijk emailen ze me daar wel over terug :)

Verwijderd

Topicstarter
-Het lijkt me dat je voor elke maand dat je nog niet betaald hebt gekregen betaald krijgt, het zal dan wel allemaal bij elkaar opgeteld worden.

- Dit zou ik niet weten

-Dat van die bonuspunten vraag ik me ook af, en ben ook benieuwd hoe ze die berekenen

Verwijderd

- De vorige maanden worden gewoon doorgeteld tot je het minimum bedrag hebt gehaald.

- Als je inactive bent telt de banner niet voor zover ik weet. Inactive uren krijg je dus niet uitbetaald.

-Ik heb geen flauw idee hoe die bonuspunten werken. Ik vind het nogal een gespam in mijn mailbox.

Verwijderd

Bedankt voor jullie reakties. Ik heb inmiddels een emaitlje naar ze gestuurd met deze vragen. Zodra ik antwoord krijg, zal ik het hier in deze thread zetten.

Maar wat die inactive tijden aangaat, ik heb dus 3 maanden voor jan met de korte achternaam zitten surfen met GP4 aan, want in die tijd kon ik gewoon klikken wat ik wou, er werd niet doorgeklikt omdat de link unavailable was of gewoon niet doorlinkte.
Beetje irritant dus dat die maanden niet uitbetaald worden. Trouwens, toen ik net begon was het nog niet verplicht te klikken, maar die eerste maand hebben ze ook als inactive staan.

Afijn, jullie horen het nog als ik antwoord op mijn mailtje krijg.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
Ff voor de goede orde:

1 USD = 2.35 NLG
Dus 20,27x0,4= $8,11
$8,11 = Fl.19,05

:)

Verwijderd

Nou, ik heb weer een compleet nietszeggend antwoord van ze gekregen:

Dear Henny,

If at one point in time your status is considered to be inactive, you must stay
within the required click through range(.5%-5%) and make sure you are meeting the other requirements such as being connected to the Internet and moving your
mouse once every minute to maintain an active status. The GetPaid4 Bar considers you "Active" provided that you move your mouse at least one time per minute. If after one consecutive minute you have not moved your mouse your Getpaid4 Bar will turn Yellow on the left side and time will stop counting. Once you move your mouse again the Bar will turn back to Green and your usage will continue being tracked. Remember, you MUST be connected to the Internet in order for you
to be considered active! Please note that users are also expected to react to ads periodically, as that is their intended purpose. A member's active status is
defined by maintaining a 0.5 to 5 percent response rate on the ads.

Users that react to ads in a manner that deviates from the standard by a large amount will be considered "inactive." This rule has been created to discourage members who may be attempting to defraud the system resulting in an abnormally low or high response rate, or members who are not being receptive to the advertising placed before them as a paying advertiser would expect. Users will have no problems with this "inactive" status if they simply take no steps to fraud our program, and react to ads that interest them periodically.

Thank you for your continued support of the GetPaid4 program.

Andrew, of The Getpaid4 Team

Volgens mij dus een geautomatiseerd antwoord, want deze zelfde kreten heb ik al eerder van ze gehad.
Ik heb nogmaals mijn vragen aan ze gesteld, en mochten ze ooit zelf antwoorden, dan zet ik het ook weer hier neer.

Groetjes
Henny

Verwijderd

ZUCHT. Ik heb dus weer antwoord gehad van Getpaid4, maar nogsteeds zijn niet al mijn vragen beantwoord. Dit is wat ze schreven:
Dear Henny,

Thank you for your inquiry. Provided you qualify to request a check and have done so, the following applies. "...all payments will be made within 45 days of receipt of such request for revenue earned during the preceding month, net of any monthly maintenance fee. All payments will be in U.S. dollars ONLY. No checks will be issued for any amounts less than $15.00 U.S.D." Checks are cut on or around the 15th of the month for any requests received by members from the prior month. Example: If you requested a check on April 1st, your check
would be cut on or around May 15th. You would then need to wait the standard time for postal delivery to your location. Note: Please be sure the information in your member profile is accurate. You must use your real name (in order to cash the check) and real address (in order to receive the check.)
If any information is left empty, those spaces will say <empty> on the check, which may mean you either will not receive the check or may ! be unable to cash the check.

Thank you for your continued support of the GetPaid4 program.

Andrew, of The Getpaid4 Team
Pagina: 1