Gooi je cache eens leeg.
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
[edit] nadat ie auto refreshde was het weg, k heb wel een piccie ervan.
klik hier voor het plaatje (1024 * 768)
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Hmmz, t.net is nog steeds errug traag.
[edit]
The page cannot be found
Whatever.
Bovendien gaf de meuktracker de melding 'deze meuk niet gevonden' op serv-U.
Nu lijkt alles weer redelijk te werken, afgezien van de (veel te trage) snelheid.
Localhost, sweet localhost
Errug vaag allemaal
Wrong backup terug gezet ??
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Sometimes you need to plan for coincidence
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
Sorry, die meuk konden wij helaas niet terugvinden.
Dat had postgresql moeten zijn... + oud nieuws trouwens
#ifdef TROLL
Wisten jullie al dat de P4m te heet werd?
#endif
Verwijderd
Zo'n opmerking haalt vaker flames uit de bus dan officieel bedoeld volgens mij. Hier kan je heel lang over gaan discussieren...Dat had postgresql moeten zijn...
MySQL was aan de wandel gegaan kortom Kees zoekt haar nu weer op
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Jammer dat er geen #1 is voor de FrontpageOp woensdag 06 februari 2002 22:36 schreef GiLeX het volgende:
Even geduld alstublieft
MySQL was aan de wandel gegaan kortom Kees zoekt haar nu weer op
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
bij mij is het 1januarie 1970Op woensdag 06 februari 2002 22:44 schreef Master_Egg het volgende:
nog steeds 14 december hier
img http://six.servebeer.com/huh.htm
[edit]mijn eigen servertje gaat wel maar traag
[edit]en is vanaf 23:10 ofline
Is zijn geboortedatumOp woensdag 06 februari 2002 22:46 schreef JT het volgende:
Dit piccie heb ik nu :
[afbeelding]
Wat heeft die server met 14 december ??
Zag deze pagina trouwens ook al een paar weken geleden (Jan. 2002
Verwijderd
http://212.125.148.82/1.gif
Doe mij maar een 2000+
Modbreak: plaatje was een beetje groot en traag
Zou deze persoon zou vriendelijk willen zijn de geposte foto te verkleinen en op een andere server te zetten? Verneukt namelijk de layout (zelfs op 1280x1076) en is traag (@ 1024kbit).Op woensdag 06 februari 2002 22:49 schreef Aznil het volgende:
Hmz,
[afbeelding]
Doe mij maar een 2000+
Is al gedaan, zie ik nu.
Ik denk eraan en meteen gebeurt het
Back to the future
Verstuurd vanaf mijn Computer®
En was het alleen MySQL of ook iets anders?Op woensdag 06 februari 2002 22:53 schreef MadBear het volgende:
En hij doet 't weer..
Btw, waarom zo'n oude datum? Worden er geen back-ups meer gemaakt?
Sometimes you need to plan for coincidence
Backups worden dagelijks gemaakt (wekelijks off-site ook), maar de replication database staat ws. al sinds die welbekende 14 december stil.Op woensdag 06 februari 2002 22:54 schreef FlamerX het volgende:
Btw, waarom zo'n oude datum? Worden er geen back-ups meer gemaakt?
Professioneel Hyves-weigeraar
Ok. Was al bang voor een BC534Op woensdag 06 februari 2002 22:56 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Backups worden dagelijks gemaakt (wekelijks off-site ook), maar de replication database staat ws. al sinds die welbekende 14 december stil.
Zou die replication database weer gestart kunnen worden? Of ligt ie plat, ivm problemen oid? Heb het nieuws van 14-12 wel weer genoeg gezien, helaas
In de tussentijd moest t.net even op Apollo draaien omdat ik anders niet normaal queries kon uitvoeren of tabellen kon veranderen (hij was megatraag).
Verwijderd
ahOp woensdag 06 februari 2002 23:00 schreef Femme het volgende:
Het leek erop dat de query optimize een beetje heel erg de weg kwijt was op een paar queries in een tabel waarvan is zojuist wat column types had veranderd. Een paar queries die normaal 0,00s duurde, kostten opeens 6 seconde waardoor de hele server omver werd getrokken. Na een analyze table op betreffende tabel was het probleem opgelost, maar het duurde even op de oplossing te vinden.
Fijn om even te wetenOp woensdag 06 februari 2002 23:00 schreef Femme het volgende:
Het leek erop dat de query optimize een beetje heel erg de weg kwijt was op een paar queries in een tabel waarvan is zojuist wat column types had veranderd. Een paar queries die normaal 0,00s duurde, kostten opeens 6 seconde waardoor de hele server omver werd getrokken. Na een analyze table op betreffende tabel was het probleem opgelost, maar het duurde even op de oplossing te vinden.
In de tussentijd moest t.net even op Apollo draaien omdat ik anders niet normaal queries kon uitvoeren of tabellen kon veranderen (hij was megatraag).
Bedankt voor de snelle oplossing
Verwijderd
bij mij weer 14 decemberOp woensdag 06 februari 2002 23:07 schreef MadBear het volgende:
Here we go again.. nu ligt de boel helemaal plat zo te zien..
[edit] nu toch helemaal plat (23:09)
[edit] en nu alweer 6 feb (23:10)
[edit] nu alweer 14 december 23:11
Begon al bijna naar de helpdesk te bellen
Bij mij is 14-12 weer terugOp woensdag 06 februari 2002 23:07 schreef MadBear het volgende:
Toch nog iets niet helemaal goed, zo te zien.
Hmmmz...nieuws laad niet in?Op woensdag 06 februari 2002 23:07 schreef MadBear het volgende:
Ik leer NOOIT nederlands. Frontpage doet het nog, nieuws laad niet in....
[edit2]Ok laat maar, we hebben weer een timewarp
Back to the future!!![/edit2]
Hmm, server ziek?
Of heeft ie een eigen wil gekregen?
Dat A.I. gedoe is toch niet zo goed als verw8 he
Ergens is het ook wel leuk...artikel over de xbox nog een nalezen...zoek je anders ook nooit terugOp woensdag 06 februari 2002 23:12 schreef RuuddieBoy het volgende:
Ah jah, nu zie ik 't.
Hmm, server ziek?
Verwijderd
ziet er wel fris uitOp woensdag 06 februari 2002 23:14 schreef Robin Vreuls het volgende:
http://www.tweakers.net/etc.dsp?Action=Stats
![]()
Wees maar blij dat die nieuwe self-destruct chips niet in de server zitten. Dan hebben we elke dag een BCOp woensdag 06 februari 2002 23:12 schreef RuuddieBoy het volgende:
Ah jah, nu zie ik 't.
Hmm, server ziek?
Enige probleem is dat ik um nu al 4x achter elkaar heb door kunne lezen met deze problemenOp woensdag 06 februari 2002 23:14 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel leuk...artikel over de xbox nog een nalezen...zoek je anders ook nooit terug
Ligt aan je browser. Bij veel F5 laad ie soms de halve pagina, gedeelte uit je cache oid en ander wil ie van server halen, maar die heeft niks.Op woensdag 06 februari 2002 23:15 schreef hellbringer het volgende:
Hmm als ik die screenshots zo bekijk ziet het er nog niet eens zo vreem uit bij jullie (verkeerde datum, ok)
Dit is pas vaag: pic html (ik weet niet of dit kan, maar zo ziet het er ongeveer uit)
Ligt dit aan mijn instellingen, of is er iets vaags met de FP?
(heb IE 6 dr namelijk net op staan)
Verwijderd
ik heb dit ook soms k moet dan gewoon refresjen maar tis natuurlijk wel vaagOp woensdag 06 februari 2002 23:15 schreef hellbringer het volgende:
Hmm als ik die screenshots zo bekijk ziet het er nog niet eens zo vreem uit bij jullie (verkeerde datum, ok)
Dit is pas vaag: pic html (ik weet niet of dit kan, maar zo ziet het er ongeveer uit)
Weet je, zo laadt ie bij mij altijdOp woensdag 06 februari 2002 23:15 schreef hellbringer het volgende:
Moet ik eerst refreshe, en daarna doet ie 't...
Nee heeft iederen wel eens, dus niet speciaal IE6Op woensdag 06 februari 2002 23:15 schreef hellbringer het volgende:
Dan lees je nog wat meer ouwe artikelenOp woensdag 06 februari 2002 23:15 schreef RuuddieBoy het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ik um nu al 4x achter elkaar heb door kunne lezen met deze problemen
Ik kan refreshen wat ik wil, maar hij blijft zo tevoorschijn komenWeet je, zo laadt ie bij mij altijd
Moet ik eerst refreshe, en daarna doet ie 't
btw: dit kwam ik onderaan de pagina tegen
Is de pagina op z'n kop geladen ofzo?
Ik vind het maar W3ird hoorOp woensdag 06 februari 2002 23:19 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Dan lees je nog wat meer ouwe artikelen
moet je eens tweakers opstarten zonder WWW ervoor, helpt ook heel vaakOp woensdag 06 februari 2002 23:21 schreef hellbringer het volgende:
[..]
Ik kan refreshen wat ik wil, maar hij blijft zo tevoorschijn komen
btw: dit kwam ik onderaan de pagina tegen
Is de pagina op z'n kop geladen ofzo?
Toch wel handig zo'n crash!
Nu kan ik mijn G3 Ti500 met veel winst verkopen via tweakers
Ik doe mijn naam eer aanOp woensdag 06 februari 2002 23:21 schreef LindaVanKessel het volgende:
[..]
Ik vind het maar W3ird hoor
Joepi de P4 2,2 Ghz is al bestelbaar
Nog een stapje verder terug met die frontpage en ik krijg zowat jeugdsentiment
Verwijderd
oud nieuws ??? bij mij is het 1januarie 1970Op woensdag 06 februari 2002 23:21 schreef LindaVanKessel het volgende:
[..]
Ik vind het maar W3ird hoor
of weet iemand uit z'n hoofd hoe duur de goedkoopste asus a7v 266 e is, en waar
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Veel nieuws was er destijds ook niet te melden zeg..Op woensdag 06 februari 2002 23:24 schreef toffenboy het volgende:
[..]
oud nieuws ??? bij mij is het 1januarie 1970
(ff een schroevendraaier tussen de F5 knop gedouwt
Alleen de FP dan, nog steeds geen nieuws
Verwijderd
Nieuws van vorige dag (Dinsdag 30 December 1969)
Nieuws van volgende dag (Donderdag 1 Januari 1970)
beetje vaag
Verwijderd
Gelukkig maarOp woensdag 06 februari 2002 23:29 schreef Wouter Tinus het volgende:
Er is geen sprake van een hack. De database is een beetje overstuur. Geen reden tot paniek, Femme zit er bovenop en wordt bijgestaan door Kees.
Verwijderd
Hmmm, ik krijg nu alleen nog maar time-outsOp woensdag 06 februari 2002 23:29 schreef Wouter Tinus het volgende:
Er is geen sprake van een hack. De database is een beetje overstuur. Geen reden tot paniek, Femme zit er bovenop en wordt bijgestaan door Kees.
Verwijderd
En ik vraag me ook af of die Hackers eindelijk klaar zijn met het ontleden van die Xbox
prftOp woensdag 06 februari 2002 23:29 schreef Wouter Tinus het volgende:
Femme zit boven op MySQL
LOL!Op woensdag 06 februari 2002 23:30 schreef tweakerrrr het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het nieuws van Woensdag 31 December 1969
I love watercooling
Er boven op?Op woensdag 06 februari 2002 23:29 schreef Wouter Tinus het volgende:
Het zal wel dat alles plat ligt
Sorry beetje melig vandaag.
Maarja, krijg mijn geld wel terug.
Vreemd, dan doet hij het
Dan weer niet..
Blijkbaar is de tijd terug gezet ofzo...
Dan mag / kan je dus niet in de toekomst naar een nieuws item kijken...
Bel ze ff op dat Femme van de database afgaat..die jongen is veels te zwaar voor zo'n klein databasje..Op woensdag 06 februari 2002 23:29 schreef Wouter Tinus het volgende:
en toen er ook nog eens stond 3 bezoekers online waarvan 1 ingelogd snapte ik er al helemaal niet maar van
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Back to the future 2!
Verwijderd
flat jij moet op hele andere boards je heil zoekenOp woensdag 06 februari 2002 23:35 schreef Flat© het volgende:
hmmm ik was ook even zwaar in de war net
en toen er ook nog eens stond 3 bezoekers online waarvan 1 ingelogd snapte ik er al helemaal niet maar van
Ik moet zeggen, dat femme wel al recent nieuw had joh.Op woensdag 06 februari 2002 23:32 schreef Demoni het volgende:
Dit is dus hier te zien
[afbeelding]
In 69/70 al reviews over de P4 2,2 Ghz
Dat laatste....bttf....Op woensdag 06 februari 2002 23:36 schreef Devian het volgende:
of ik loop voor of tweakers loopt 8ter
480 guldenOp woensdag 06 februari 2002 23:25 schreef OiSyN het volgende:
of weet iemand uit z'n hoofd hoe duur de goedkoopste asus a7v 266 e is, en waar
[afbeelding]
Had jij dan al voor hun info over de P4 2,2Ghz?Op woensdag 06 februari 2002 23:36 schreef Devian het volgende:
of ik loop voor of tweakers loopt 8ter
Geloof ik niet
Laat me raden je keek nog naar pagina 1 van de thread?Op woensdag 06 februari 2002 23:38 schreef tweakerrrr het volgende:
/me stupid

Shot taken 2002-02-06 23:38
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Nee, sorry. Het is €440. http://www.tweakers.net/pricewatch/21843Op woensdag 06 februari 2002 23:39 schreef FlamerX het volgende:
[..]
480 guldenKun je hier zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op woensdag 06 februari 2002 23:36 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
flat jij moet op hele andere boards je heil zoeken
maar is al bekend waardoor dit komt?
--Roy Goodman
Ja, zie de reactie van Femme:Op woensdag 06 februari 2002 23:42 schreef Flat© het volgende:
Op woensdag 06 februari 2002 23:00 schreef Femme het volgende:
Zie reactie femme op eerste pagina van threadOp woensdag 06 februari 2002 23:42 schreef Flat© het volgende:
[..]
Ja, de FP doet het 50% van de gevallen, maar iets aanklikken gaat niet altijd goed?
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
ja dat had ik wel gelezen, maar ik bedoel waarom die queries zo langzaam gingen ineensOp woensdag 06 februari 2002 23:43 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Ja, zie de reactie van Femme:
[..]
--Roy Goodman
Zoals als gezegd door Wouter draait de replaction server niet meer. Back-up gebeurt elke dag en 1x per week off-site.Op woensdag 06 februari 2002 23:45 schreef twixx het volgende:
Dus we zitten nu naar een backup van de database op Apollo te kijken? Draait de backup dan 1x per maand?
inderdaadOp woensdag 06 februari 2002 23:50 schreef Devian het volgende:
thx... alles werkt weer
fijn dat 't weer is opgelost
--Roy Goodman
wij waren weer te voorbarig denk ikOp woensdag 06 februari 2002 23:50 schreef Devian het volgende:
thx... alles werkt weer
https://wren.co/join/Devian
/me sez: Femme Regelt!
Ondertussen kon ik het - nu zelfs de Volkskrant er een rubriek aan heeft gewijd - toch niet laten om ff te GoogleWhacken... tweakers.net server neergedaald
(En ja, ik ben me ervan bewust dat ook deze whack binnenkort geindexeerd wordt
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
/edit
en weer goed!
/edit