Systeem herstart niet normaal/bsod/spontane reboot

Pagina: 1
Acties:

• eagle
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 21:19
Ik heb hier een systeem staan die vreemd doet. Hoe? Bij koude start werkt alles normaal. Ik heb op dit syteem een paar minuten gewerkt en daarna geherstart.
So far so good. Nu met behulp van Sisoft Sandra burn in test gedaan(ca 1 uur) herstarten en pang vast BSOD bij opstarten |:( Geherstart in veilige modus doet ut :? weer geherstart en waarempel start weer normaal op.Meld dan :systeem hersteld van ernstige fout.
De klacht was dat hij ook soms wel vier of vijf keer herstarte. Ik zit zelf te denken aan warmteprobleem?? heb inmiddels van alles proberen uit te sluiten dmv trial en error. Im out of options. Hellup
Hier de specs: PIII500@500(5x100)
MB Jetway 944 oid,HDD seagate 13 GB
Mem 1x64 mB pc100 1x256 mB pc133, Nic 3Com
Sound SB pci128
Video ElsaErasorIII (NVidea TNT 64 oid) :P
Software: Alleen WIN XP Pro (build 2600)
Wat nu?????? :?

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 22:06 schreef eagle het volgende:
Ik zit zelf te denken aan warmteprobleem??
Jah dat is best mogelijk, maar dat komt vaker voor bij overklokken dan bij jouw soort systeem. Maar ik denk meer aan je voeding. Hoeveel watt is die? (misschien trekt 'ie het niet (meer)) En/of hij is een beetje brak aan het worden.

Verwijderd

zou eens beginnen met een nieuwe WinXP.. om uit te sluiten dat het aan HW ligt!

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

hmmm....geheugen ff testen zou mischien ook geen kwaad kunnen..

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• eagle
Tis niet m'n eigen systeem btw.
De voeding is een echte :P "pan star P200" dus ik vermoed een 200 watt.Systeem is nu twee jaar oud en wordt niet echt intensief gebruikt (internetten,fotobewerking etc.)

• eagle
Win XP er hagelnieuw opgezet.
Geheugen kan ik van mezelf proberen, maar ik denk dat dit meteen vanaf het begin zou moeten protesteren.
Pagina: 1