doet et,
maar ik kan niet bij de software komen
maar ik kan niet bij de software komen
A wise man's life is based around fuck you
Nee ik kan je dirs niet in.
dat heb ik zo ff ingesteld. anders gaan jullie allemaal downloadenOp woensdag 06 februari 2002 21:32 schreef Vae Victis het volgende:
Nee ik kan je dirs niet in.
Flauw hoor! maar verder werkt ie gewoon.Op woensdag 06 februari 2002 21:34 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
dat heb ik zo ff ingesteld. anders gaan jullie allemaal downloaden(en ik mag hier geen warez posten)
nu ff een noob vraagje, deze serevr heeft een maximale download van 500 en upload van 16kb.
En als er iemand wat bij mij upload, kan het dan ook sneller dan mijn upload gaan
(dit snap ik niet helemaal)
En als er iemand wat bij mij upload, kan het dan ook sneller dan mijn upload gaan
Verwijderd
Yepz.
Stel, ik stuur een bestand naar jou, met, zeg, een maximum upload van 50 kB/sec. Dit komt voor jou over als downloaden, en dus heb je dan je downloadsnelheid. Als jij iets naar mij stuurt komt ie dus met 16 kB/sec aan....uploadsnelheid heeft een verwaarloosbaar deel te maken met downloaden.
Stel, ik stuur een bestand naar jou, met, zeg, een maximum upload van 50 kB/sec. Dit komt voor jou over als downloaden, en dus heb je dan je downloadsnelheid. Als jij iets naar mij stuurt komt ie dus met 16 kB/sec aan....uploadsnelheid heeft een verwaarloosbaar deel te maken met downloaden.
Verwijderd
ja hoor, ligt aan de upstream van de persoon die het upload, ik heb helaas ook maar 16kb/sec, maar anderen krijgen het er wel sneller op!
<edit>
late rx
</edit>
<edit>
late rx
</edit>
Pagina: 1