Ja, ik heb met de search gezocht, nee, ik heb geen antwoord gevonden...
Zo,..
Server W2KPro : NIC1 192.168.0.1 (3C90x) (Intern netwerk)
NIC2 10.0.0.150 (RealTek) (Naar ADSL modem)
RAS1 (ADSLMODEM) (VPN verbinding?!?)
WinRoute Pro V4.1.30, nat aan op de RAS1 (zonder "!").
De clients reageren zeer traag. Wat doe ik nu fout. Met de search komt je ook niet echt verder, steeds als er bijna een oplossing is loopt het topic op z'n eind. Niemand is zo vriendelijk, indien ze een oplossing hebben, dit ook even uit te schrijven...
Pingen e.d. naar IP nummers werkt wel. IE werkt niet, MSN bijvoorbeeld weer wel... Server geeft aan D0013:995 (Deze melding kon middels een registry aanpassing worden omzeilt, in de praktijk werkte dit echter niet.... Wuzzy Fuzzy!
Ikzelf heb geen ervaring met ADSL en VPN, wie kan me wat toelichten over deze situatie??? Dus niet alleen het hoe, maar ook het waarom (leermoment
) Ik moet teveel gokken op dit moment over wat er eventueel loos kan zijn, en heb geen strohallempie om mee verder te stoeien...
DHCP staat aan, met scope en zoveel mogelijk info daarin. Dit werkt ook perfect.
DNS staat aan.
Proxy uit, Mail uit, cache uit.
Wie kan me helpen??? Thanks!
Zo,..
Server W2KPro : NIC1 192.168.0.1 (3C90x) (Intern netwerk)
NIC2 10.0.0.150 (RealTek) (Naar ADSL modem)
RAS1 (ADSLMODEM) (VPN verbinding?!?)
WinRoute Pro V4.1.30, nat aan op de RAS1 (zonder "!").
De clients reageren zeer traag. Wat doe ik nu fout. Met de search komt je ook niet echt verder, steeds als er bijna een oplossing is loopt het topic op z'n eind. Niemand is zo vriendelijk, indien ze een oplossing hebben, dit ook even uit te schrijven...
Pingen e.d. naar IP nummers werkt wel. IE werkt niet, MSN bijvoorbeeld weer wel... Server geeft aan D0013:995 (Deze melding kon middels een registry aanpassing worden omzeilt, in de praktijk werkte dit echter niet.... Wuzzy Fuzzy!
Ikzelf heb geen ervaring met ADSL en VPN, wie kan me wat toelichten over deze situatie??? Dus niet alleen het hoe, maar ook het waarom (leermoment
DHCP staat aan, met scope en zoveel mogelijk info daarin. Dit werkt ook perfect.
DNS staat aan.
Proxy uit, Mail uit, cache uit.
Wie kan me helpen??? Thanks!