offtopic:
[quote]
Op woensdag 15 mei 2002 02:52 schreef Nevermind het volgende:
*knip* 
Overigens, misschien offtopic, maar is er ook een commando die de bazooka's tegengaan?
[/quote]
of er een commando voor is weet ik niet maar 
hier staat een mod waarmee je verschillende wapens uit kunt schakelen. kiezen ze zo'n wapen (bv bazooka) krijgen ze een geweer. filetje heet [1MI]weapons_replacement_pack. ff readme lezen en de rest wijst zich vanzelf.
De standaard UDP poort die benodigt is om in te loggen in een spel is 12203, de 12300 UDP poort is nodig om jouw server in de lijst van Gamespy en de interne lijst van MoHaa zelf te krijgen.
12203 UDP poort kan je ook ergens anders voor vervangen allen moet je een .cfg file aanmaken in de "main" directory van MoHaa waarin je dat specificeert.
Wil de topicopener een dedicated server hosten? ik host vaak games waarin ikzelf meedoe(hoe noem je dat eigenlijk? 

) met alle standaard poortinstellingen en men servertje zit binnen no-time vol (22-26 man). Heb nooit gevraagd waarmee ze me gevonden hebben, maar ik weet zeker dat ik bij ASE in de lijst sta. Mensen die willen connecten naar ip-adres kunnen gewoon 217.224.***.*** invoeren, zonder poortnummer erachter. Hoe het precies zit bij dedicated servers weet ik niet.

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?