Toon posts:

"Microsoft acquired Redhat" ???

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
't Staat er echt, op Microsofts eigen site
After months of secret negotiations, Microsoft finally acquired Redhat. In the coming months, Microsoft will be integrating the RedHat Linux distribution in its .NET environment. Core subsystems of Windows XP will be integrated in the new Linux.NET distribution. XFree will probably disappear as well, Microsoft has been secretly porting its own desktop environment to fit the upcoming Linux.NET. Sales will start in mid March. Current owners of RedHat Linux 7.2 and RedHat Linux Professional will receive a discount when upgrading.
Ik weet nog steeds niet of 't een geintje is...

En dat geldt waarschijnlijk ook voor de news posters op T.net, want daar had ik dit vanochtend al gesubmit.

Wat mij betreft: .NET ondersteuning voor Linux: prima! graag zelfs! Maar dan wel van bv. Ximian, en niet in een (dan) proprietary Linux-versie waar van belangrijke delen de source niet meer beschikbaar is.

En als 't echt geen geintje is: spijtig. Redhat is een hele aardige leverancier van mankracht voor bv. XFree en KDE, en dat zou dan komen te vervallen, ben ik bang.
Bovendien heeft Redhat sinds kort een goede "uit-de-kluiten-gewassen" database server oplossing op basis van RH7 en PostgresSQL, en dat zou ook wel 's in het gedrang kunnen komen.

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
alweer :Z :Z

mind de @ in de url ??? |:(

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Leer uw search gebruiken en leer uw http syntax.

• XTerm
  • Laatst online: 10-06-2025
Zucht, ten eerste, de pulldown menus werken niet, al een indicatie dat het fake is.
Ten tweede, het artikel staat vol onzin.
Ten derde, je moet de URL goed bekijken, hij begint pas te lopen NA de "@", alles voor de @ is de username van die site.

Dit is al zoveel x langsgeweest dat het grappig wordt :)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@ :Z.

• XTerm
  • Laatst online: 10-06-2025
Op woensdag 06 februari 2002 21:19 schreef Afterlife het volgende:
't Staat er echt, op Microsofts eigen site
[..]

Ik weet nog steeds niet of 't een geintje is...

En dat geldt waarschijnlijk ook voor de news posters op T.net, want daar had ik dit vanochtend al gesubmit.
Congratulations, you just made a complete ass of yourself ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dis idd beetje onzinnig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.