Ik moest ff dubbelquick mijn cv uitprinten, aangezien de hp site geen drivers voor xp aanbiedt...? hmmmm...
in xp wordt deze printer automatisch herkent..
Awel, bij het eerste afdrukken liep het papier vast.
na uitwerpen van papier en reboot probeerde ik een stukje tekst in een notepad file af te drukken, nu kwam de printer eerst met de "oude" print opdracht en blijf maar hetzelfde afdrukken, ik heb daarom de print opdracht gecancelled.
Maar, nu krijg ik bij het afdrukken vanuit word soms geen text of halve en onleesbare texten ??
Bmp plaatjes printen vanuit paint doet de printer nog wel normaal...??
Ik heb de printer al verwijderd en opnieuw geinstalled, geen succes..
Ik heb een dual boot met win2000, maar daar zijn geen drivers voor (hp 880 en win2000 ?leuk!)
Ik moet vanavond mijn cv nog uitprinten ivm met een solicitatie morgen, hoe los ik dit op ?
ps ik hoop dat ik goed gepost heb(juiste rubriek) if not, excuses!
dank alvast
in xp wordt deze printer automatisch herkent..
Awel, bij het eerste afdrukken liep het papier vast.
na uitwerpen van papier en reboot probeerde ik een stukje tekst in een notepad file af te drukken, nu kwam de printer eerst met de "oude" print opdracht en blijf maar hetzelfde afdrukken, ik heb daarom de print opdracht gecancelled.
Maar, nu krijg ik bij het afdrukken vanuit word soms geen text of halve en onleesbare texten ??
Bmp plaatjes printen vanuit paint doet de printer nog wel normaal...??
Ik heb de printer al verwijderd en opnieuw geinstalled, geen succes..
Ik heb een dual boot met win2000, maar daar zijn geen drivers voor (hp 880 en win2000 ?leuk!)
Ik moet vanavond mijn cv nog uitprinten ivm met een solicitatie morgen, hoe los ik dit op ?
ps ik hoop dat ik goed gepost heb(juiste rubriek) if not, excuses!