Een PC uit Amerika(110Volt) gebruiken in Nederland(220Volt). Als de voeding niet kan omschakelen qua voltage zal er een nieuwe in moeten, zijn er verder nog zaken waar ik rekening mee moet houden??
Anoniem: 47726
Je kan de voeding met een beetje geluk gewoon omschakelen naar 230V dmv rood schakelaartje achter op je voeding.
Wat is het voordeel van een PC uit Amerika?
En mocht er niet zo'n mooi knopje opzitten, dan koop je hier toch een voeding, of is dat nu juist weer niet de bedoeling?
En mocht er niet zo'n mooi knopje opzitten, dan koop je hier toch een voeding, of is dat nu juist weer niet de bedoeling?
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Een kennis van mij heeft ook een huis in de USA, Florida (mooi weer daar trouwens), dus vandaar. Eigenlijk inet voor mijzelf.
Mijn moeder (ook Amerikaanse) heeft dit ook gedaan. Geen probleem alleen switch omzetten (was trouwens wel vergeten dat monitor ook ander voltage nodig heeft) baf smoke LOL
kan je niet gewoon een stekker converter gebruiken van 110-->220?? dus van engels naar nederlands.
Anoniem: 35245
Die lijkt me wel spannendOp donderdag 07 februari 2002 06:49 schreef Kev0867 het volgende:
kan je niet gewoon een stekker converter gebruiken van 110-->220?? dus van engels naar nederlands.
Maar zou ik toch niet proberen als je gehecht bent aan je PCtje
lijkt me onzinnig als er ook al een switch op je pc-voeding zitOp donderdag 07 februari 2002 06:49 schreef Kev0867 het volgende:
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
probeer een emulator...werkt ook perfekt met een emulator voor de psx!
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Als je die switch op 110 laat staan is je DVD ook gelijk regiovrij
Er zijn ook nog voedingen die gewoon standaard met de hele range kunnen werken.. (autodetect van de spanning dus).
Maargoed, da's wel een risico om zomaar te proberen dus..
Maargoed, da's wel een risico om zomaar te proberen dus..
Waarschijnlijk kan je um gewoon opschakelen naar 230
Hoeveel kost dat eigenlijk? Het vervoeren opzich?
w00t
Meer denk ik dan vanuit Australie (via Engeland) naar Nederland... Australie en Engeland hebben een vrijhandel gebied en Engeland en Nederland ook.... Ik weet alleen niet of dat tussen Engeland en Amerika ook zo is, maar is altijd het uitzoeken waard.
Pagina: 1