Chipset Cooling en Luchtfilter voor Casefans

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Ik wil een actieve chipset cooler voor mijn mobo hebben, heeft dat nut? En is de Blue Orb of Crystal Orb dan een goede keus?

Heeft een luchtfilter set nut voor je intake in je kast. Ik heb een Delta die 80 cfm intake heeft en 80 cfm outtake achterin mijn kast.

Is dat goed verdeeld 80 in en 80 outtake? Of moet het 50 intake en 80 outtake worden?? Bovenaan hete lucht aanzuigen heeft dat nut?

Sorry voor de vele vragen maar de search leverde niet veel op

Thx

..::System Specs::..

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:10
Liefst 80 outtake en 50 intake, wat zorgt voor onderdruk.
Wat versta je onder een luchtfilter?

En actieve koeling op je chipset heeft alleen nut als hij warm wordt, kun je zo ff voelen :)

• Ibidem
Bij Perfect-Systems hebben ze luchtfiltercassetes met zon kussentje tegen het stof voor je intake.

Verwijderd

als je die fans lang genoeg laat blazen. af en toe je kast op met de fans aan en je merkt niets van de stof

• Ibidem
Phreak heeft mail :P

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 09:53
De Blue Orb gaat na verloop van tijd veel herrie maken. Neem een oude P1 of Celeron koeler en mod die op je chipset. Ook de ALPHA 153 is erg leuk, maar ook erg duur.

Je zegt dat je een actieve koeler wil, maar je vraagt ook of het nut heeft: dat ligt eraan wat je ermee wilt. Als er nu zo'n cheapass passief blokje op zit is een actieve aan te raden, als je de FSB bijvoorbeeld meer dan 10% gaat verhogen.

Als je trouwens een passief blok wil hebben dat goed koelt, moet je bij Zalman gaan kijken.

Dato DUO synth voor twee

Pagina: 1