Toon posts:

Flamebait of Grappig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind hem wel grappig, en waarschijnlijk heeft de gebruiker zelf ook nog een Athlon, niet te snel iets een flamebait noemen het is gewoon een geintje en ik moest er wel om lachen :)

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=458653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Sja, ik vindt hem idd wel grappig maar technisch gezien is dit wel een flaimbait, 0 is IMO goed.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat is dan een flaimbait, ik denk niet dat hij hiermee ruzie wil ontlokken of iemand serieus belegdigt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is een duidelijk voorbeeld van een troll :)

Ik zou eens deze ,deze en hier eens een paar draadjes doorlezen zodat je een goed idee krijgt wat wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 20:51 schreef Robin Vreuls het volgende:
Dit is een duidelijk voorbeeld van een troll :)

Ik zou eens deze ,deze en hier eens een paar draadjes doorlezen zodat je een goed idee krijgt wat wat is :)
Ik weet hoe het werkt maar ik denk dat het niet helemaal klopt ;) wat maakt het uit wat iets technisch is? Het gaat erom hoe het overkomt, dit komt grappig over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Technisch betekend hier: zonder eigen mening en dus compleet objectief :)

ALs we dus niet weten wat de poster precies bedoelt dat ie niet vaker crashed (de auto, of ergens anders op doelt) dan wordt ie vaak gerelateerd met een onderwerp over computers ( duh :P ).

Veel modders zien die post ook als een negatieve post, omdat het AMD gericht is en bij veel mensen bekend staat dat een AMD processor vlug kapot gaat (brokkelende core, oververhitting) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 21:00 schreef Robin Vreuls het volgende:
Technisch betekend hier: zonder eigen mening en dus compleet objectief :)

ALs we dus niet weten wat de poster precies bedoelt dat ie niet vaker crashed (de auto, of ergens anders op doelt) dan wordt ie vaak gerelateerd met een onderwerp over computers ( duh :P ).

Veel modders zien die post ook als een negatieve post, omdat het AMD gericht is en bij veel mensen bekend staat dat een AMD processor vlug kapot gaat (brokkelende core, oververhitting) :)
Ik vind de mensen die dit als negatief zien beetje triest dan, technisch is niet objectief, ik mod nooit objectief denk ik, ik mod naar "hoeveel moeite het voor een lezer waard is om het te lezen" en dat baseer ik niet op technische regeltjes. Ik denk ook dat als je dingen volgens strakke lijnen regelt (wat je ook doet) dat het nooit zo goed is dan wanneer je het per situatie doet. 'T is net het verschil tussen fabricage en handwerk, ik doe liever handwerk. Ik vind deze reactie zeker het lezen waard dus van mij mag hij zo op 1 :)
Pagina: 1