Toon posts:

Kun je de asus tv-box ook voor een v7700 gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al met asus gemaild. Maar ja. als je daar op moet wachten :Z is je videoplank al met pensioen voor je antwoord krijgt. Ik wil em gebruiken om het beeld op tv wat op te leuken. :?

Verwijderd

Met een V7700 deluxe wel... TV in is voldoende

• warlord
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-07 08:21

warlord

oude video recorder doet precies het zelfde en is stukken makkelijker aan te komen...

Verwijderd

Topicstarter
HE ? MisterSmith ik heb het over tv-box (los bakje dus), tv-out en het beeld op de tv. Heb een v7700 Pro Deluxe. maar het beeld op tv (alleen komposiet trouwens, voor s-video moet je een s-videorecorder hebben want s-video>scart of s-video>komposiet verloop levert allen zw/w beeld op) zuigt. Dacht mischien kan ik het beeld tunen met zo'n tunertje wat het i n feite is. :)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 20:25 schreef warlord het volgende:
oude video recorder doet precies het zelfde en is stukken makkelijker aan te komen...
Gebruik ik ook. Had ik hier op zolder toch nog staan. Alleen de scanner staat er boven op en de remote doet het niet goed meer, dus zappen gaat wat lastig, maar dat geeft niet...

Ik heb de VCR met zo'n SCART <-> S-Video plug verbonden. Zo'n ding die je op Output én Input kunt zetten. Ff ompluggen op de PC naar de TV-Out en knoppie omzetten en je kunt je favo DivX-jes op VHS zetten :D

Edit: Ow, je hebt het helemaal niet over de Video-in |:( Nahja, boeien. Is wel nuttige info dacht ik zo :D

Verwijderd

Topicstarter
Osiris, dat was bedoeld voor mistersmith van die video-in.
heb trouwens precies zo'n ding, via de scart van m'n video dus maar dan zuigt het beeld, is helemaal wobbly zeg maar. video in is het punt niet dat is via de s-video kabel perfect. :) Oh ja, het gaat om de tv-box dus, dat andere staat wel in het grote tv-out topic 8-)

• Osiris
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 21:02 schreef Wobbe het volgende:
Osiris, dat was bedoeld voor mistersmith van die video-in.
heb trouwens precies zo'n ding, via de scart van m'n video dus maar dan zuigt het beeld, is helemaal wobbly zeg maar. video in is het punt niet dat is via de s-video kabel perfect. :) Oh ja, het gaat om de tv-box dus, dat andere staat wel in het grote tv-out topic 8-)
Ik vat je niet helemaal, zal wel aan mij liggen. Maar die VCR van mij gebruik ik voor én Video-in én TV-uit.

Waar dient die TV-box van jou dan voor? Voor TV-Out? Begrijp ik dat goed, of lees ik nou nog steeds fout? :?

Verwijderd

Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp ofzo..

Bij mijn oude V6600 Deluxe heb ik ooit een Asus TV-box gekocht (om tv te kijken op je monitor). Dat boxje hing ook aan mijn V7700 Deluxe. Ik dacht dat je dat bedoelde... excuse me |:(

• Osiris
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 21:45 schreef MisterSmith het volgende:
Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp ofzo..

Bij mijn oude V6600 Deluxe heb ik ooit een Asus TV-box gekocht (om tv te kijken op je monitor). Dat boxje hing ook aan mijn V7700 Deluxe. Ik dacht dat je dat bedoelde... excuse me |:(
Jah, dacht ik ook... Maar volgens mij is heet zo'n ding wat wij bedoelen een TV-Tuner...
Pagina: 1