Okee, korte versie. Creative Jukebox in mijn binnenzak, 4 extra batterijen in mijn binnenzak. Zak in mijn binnenzak. Vanmorgen (6:45) 1 batterij verloren.

Errug balen. Ga net (19:50) de hond uitlaten en vind de batterij terug. Alleen heeft ie kennelijk een halve dag, nog wel langer, in een plas water gelegen....
Verder is ie licht beschadigd, een paar deukjes...
Nou weet ik niet zeker of ie nog werkt. Als ik em in een afstandsbediening stop dan werkt de ab maar goed, dat kan ook de verdienste zijn van de andere batterij die er in zit.
Ik heb namelijk geen dingen waar maar één batterij in moet.
Het gaat om een 1800mAh 1,2 Ni-MH oplaadbare batterij...
Is het veilig dat ding te gebruiken of knalt ie uitelkaar zodra ik em probeer op te laden. Graag gedachten en ideeen.
Errug balen. Ga net (19:50) de hond uitlaten en vind de batterij terug. Alleen heeft ie kennelijk een halve dag, nog wel langer, in een plas water gelegen....
Verder is ie licht beschadigd, een paar deukjes...
Nou weet ik niet zeker of ie nog werkt. Als ik em in een afstandsbediening stop dan werkt de ab maar goed, dat kan ook de verdienste zijn van de andere batterij die er in zit.
Ik heb namelijk geen dingen waar maar één batterij in moet.
Het gaat om een 1800mAh 1,2 Ni-MH oplaadbare batterij...
Is het veilig dat ding te gebruiken of knalt ie uitelkaar zodra ik em probeer op te laden. Graag gedachten en ideeen.