Klinkt misschien simpel in de topictitel, maar ik ben me er echt kapot op aan t staren...
Ik heb een (simpel) nieuwssysteem waarmee nieuws ge-add kan worden. Daarnaast kun je ook reacties op het nieuws plaatsen. Alles ok, maar nu mijn probleem.
Mijn pagina indeling ziet er zo uit:
headlines nieuws | volledige artikelen
-----------------|
headlines reacties|
(beetje t.net achtig zeg maar
)
Alles gaat nog goed als ik artikelen post.
Maar zodra ik een reactie toevoeg op een artikel, dan worden mijn afzonderlijke nieuwsitems (na het klikken op een headline) niet meer geladen. Als ik dan de reacties weer verwijder doe laat ie de volledige nieuwsartikelen wel weer zien na het klikken op de headline...
De losse artikelen worden overigens wel gewoon weergegeven...
De structuur van mijn pagina is zo:
De pagina zelf heet index.php
Die linkt naar nieuws.php en naar reacties.php die onderling ook weer linken.
Nieuws.php en reacties.php hebben voor ieder van de 'headline menuutjes' en include, alsmede voor de afzonderlijke reacties en nieuwsartikelen.
Een nieuwsartikel/reactie wordt aangeroepen dmv een link:
nieuws/reactie.php?action=view&id=[variabel id]
Ik snap er nu echt nix meer van ik heb mijn probleem al een dag aangestaard maar ik wordt nu gek. Overigens search (t.net én google) gebruikt, niets gevonden...
Hoe kan het dat, zodra er reacties gepost zijn, de afzonderlijke nieuwsartikelen niet meer, en de afzonderlijke reacties nog wel opgehaald kunnen worden?
Ik heb een (simpel) nieuwssysteem waarmee nieuws ge-add kan worden. Daarnaast kun je ook reacties op het nieuws plaatsen. Alles ok, maar nu mijn probleem.
Mijn pagina indeling ziet er zo uit:
headlines nieuws | volledige artikelen
-----------------|
headlines reacties|
(beetje t.net achtig zeg maar
Alles gaat nog goed als ik artikelen post.
Maar zodra ik een reactie toevoeg op een artikel, dan worden mijn afzonderlijke nieuwsitems (na het klikken op een headline) niet meer geladen. Als ik dan de reacties weer verwijder doe laat ie de volledige nieuwsartikelen wel weer zien na het klikken op de headline...
De losse artikelen worden overigens wel gewoon weergegeven...
De structuur van mijn pagina is zo:
De pagina zelf heet index.php
Die linkt naar nieuws.php en naar reacties.php die onderling ook weer linken.
Nieuws.php en reacties.php hebben voor ieder van de 'headline menuutjes' en include, alsmede voor de afzonderlijke reacties en nieuwsartikelen.
Een nieuwsartikel/reactie wordt aangeroepen dmv een link:
nieuws/reactie.php?action=view&id=[variabel id]
Ik snap er nu echt nix meer van ik heb mijn probleem al een dag aangestaard maar ik wordt nu gek. Overigens search (t.net én google) gebruikt, niets gevonden...
Hoe kan het dat, zodra er reacties gepost zijn, de afzonderlijke nieuwsartikelen niet meer, en de afzonderlijke reacties nog wel opgehaald kunnen worden?