Toon posts:

muis doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dat is mijn probleem dus, als ik in q3 zit en aan het rennen en vliegen ben dan blijft af en toe mijn beeld stil staan en schokt dan weer verder !! en als ik beweeg en spring zonder de muis te bewegen niet.

aan mijn systeem zal het niet liggen heb een AMD TB 1333 en voodoo 5 en 256 mb ddr dus dat zal et niet zijn.

in windows doet de muis het wel goed.

en nog een probleempje waar kan ik vsync uitzetten want mijn fps in q3 gaat niet hoger als 60 omdat dat de monitor aankan zeg maar maar moet veel hoger kunnen in q3 !!

ik kom over half uurtje trug lees ik jullie aanbevelingen wel !!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:21

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Het beeld blijft hangen en gaat dan weer verder...
ok, geef alsjeblieft iets meer details bijv:
Gaat je harde schijf ratelen?
Piept er iets aan je systeem?

Als je harde schijf bijvoorbeeld gaat ratelen kan je systeem aan het swappen zijn.

Iets meer info plz.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
nou swappen kan niet heb ik uit staan evenals system restore ! eeuh schijf ratelt ook niet en geluiden hoor ik niet omdat ik aan het quaken ben maar anders had ik het wel gehoord dus ?? ik weet et nie

Verwijderd

Misschien ook wel ff handig om te vermelden wat voor muis je hebt.

Ik heb iets soort gelijks gehad met mijn optical in UT. Als ik het met mijn andere muis speel (lees: muis met zo'n balletje in de bodem *D) heb ik verder geen problemen.

Succes :)

Verwijderd

probeer in de BIOS is de AGP aperture size te veranderen naar een grotere waarde, bv: 128 mb

hmm, heeft natuurlijk nix met de muis te maken :9

Verwijderd

Misschien ook wel ff handig om te vermelden wat voor muis je hebt.

Ik heb iets soort gelijks gehad met mijn optical in UT. Als ik het met mijn andere muis speel (lees: muis met zo'n balletje in de bodem *D) heb ik verder geen problemen.

Succes :)

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ja, die simptonen lijken wel wat ik nu heb bij CS

Heb Microsoft Opticall Muis (de witte).
Zo niet weten waar het ineens vandaan kwam, heb hem al schoon gemaakt, maar helpt niet..
Later heb ik hem aan de PS2 aangesloten (zat dus eerst aan de USB) en nu is het wel minder geworden..

De pc ratelt niet als hij dat doet, dus het kan niet aan het systeem liggen ( C1150 + geforce + 512SD ).
Binnen kort de logitech muis eens testen
Pagina: 1